Sport1 Banner

"גרנט רק שוהה בחו"ל ולא מקדם את הכדורגל בגאנה"

לא זימן למשחק האחרון שחקנים מהליגה המקומית. גרנט
לא זימן למשחק האחרון שחקנים מהליגה המקומית. גרנט | צילום: Gettyimages

ביקורת בגאנה נגד המאמן, שלא זימן לנבחרת שחקנים מהליגה המקומית

(גודל טקסט)

מדי פעם מבצבצות ביקורות נגד אברם גרנט בגאנה. לפני מספר שבועות התמקדה הביקורת באיחורו לשוב למערב אפריקה, איחור שגרם לעיכוב בפרסום סגל הנבחרת למשחקי הכנה. היום (ראשון) תקף אותו פרשן כדורגל גנאי בשם נאנה קווקו אגימנג, בטענה שהוא לא שיתף שחקנים גנאים מהליגה המקומית במשחק הידידות האחרון נגד קנדה, שהסתיים בתיקו 1:1.

 

הפרשן, שגם אימן בעבר קבוצות בגאנה כגון אוקווא יונייטד ואילוון ווייז, טען שגרנט היה צריך לזמן שחקנים מקומיים למשחק הידידות בוושינגטון. גרנט כלל בסגל כמה שחקנים המשחקים בליגת הכדורגל האמריקאית, ה-MLS, במקום כאלה שלא קיבלו ויזה.

 

 

אגימנג סבור כי לגרנט אין כל חשק לבחון את הליגה הגנאית, ולכן הוא לא בחר שחקנים מקומיים במקום אלו שלא הורשו לשחק. "גרנט מחפש רק בחו"ל שחקנים גנאים וזו לא הדרך" ציין הפרשן "איך אתה מתכנן לקדם את הכדורגל בגאנה, כשאתה (גרנט) נמצא רוב הזמן מחוץ למדינה? אתה צריך להיות בגאנה ולחפש בה את הכשרונות".

 

מלבד ביקורתו של אגימנג, המאמן הישראלי סופג אש מכיוונים נוספים בגאנה. החלטתו לשהות רוב הזמן באירופה ולחפש שם שחקנים לא מתקבלת בצורה יפה אצל רבים מאנשי הכדורגל במדינה, שמעוניינים בקידום הכדורגל המקומי. ביקורת נוספת עסקה במשך הזמן שבילה גרנט בארה"ב, בביקור שמטרתו הייתה לעקוב אחרי השחקנים הגנאים המשחקים ב-MLS. תמונתו של גרנט יחד עם סוכנו סייף רובי מחוץ לבית הלבן בוושינגטון עוררה אף היא זעם במדינה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי