Sport1 Banner

לליגה: פיורנטינה הופתעה עם 2:1 ע"י פוזנאן

קובנאצ'קי חוגג על חשבון סוזה
קובנאצ'קי חוגג על חשבון סוזה | צילום: Gettyimages

הפולנים הדהימו את מוליכת הסרייה א'. 1:2 לאנדרלכט על טוטנהאם

(גודל טקסט)

ארבעה ימים אחרי שרצף חמשת הניצחונות שלה נעצר בנאפולי, פיורנטינה חזרה לזירה האירופית וספגה מפלה ביתית עם 2:1 על ידי לך פוזנן, נועלת הטבלה הפולנית.

 

החבורה של פאולו סוזה ניסתה למצוא את הרשת עם קומאר באבקאר הנהדר, אך המחליף דויד קובאנצ'קי העניק יתרון מפתיע בדקה ה-65, דקה אחרי שעלה מהספסל. בדקה ה-82 מצ'איי גאיוס הכפיל.

 

 

הוויולה עוד ניסו לחזור עם שער של ג'וספה רוסי בדקה ה-90, אך זה היה אקורד הסיום לא לפני שאנטה רביץ' הורחק.

 

טוטנהאם נוצחה בבלגיה, רק 2:2 לשאלקה

הספרס פתחו טוב, כריסטיאן אריקסן הדני במהלך אישי העניק יתרון לפוצ'טינו כבר בדקה ה-4. אחרי החמצות של לאמלה ואריקסן, גיום ג'ילה איזן אחרי קרן עבור אנדרלכט (13). זאת הייתה גם תוצאת המחצית. אנדרלכט השיגה את שער הניצחון בדקה ה-75 משער של סטפנו אוקאקה, שקבע 1:2.

 


שחקני טוטנהאם חוגגים בבריסל (AFP)

 

לפני הדרבי של ליסבון, ספורטינג ליסבון רמסה את סקנדבאו האלבנית 1:5. חמדי סליחי הורחק בצהוב שני (23) והאריות הביסו. אקווילאני (28 בפנדל), מונטרו (41 בפנדל), פריירה (64), פיגרדו (69) ומתיאוס פריירה (77). ג'שניצ'ה רק צימק (89).

 

לאציו גברה 1:3 על רוזנבורג באולימפיקו. פליפה אנדרסון בישל למאטרי (28) וכבש בעצמו (54). סודרלונד צימק (69), אך קנדרבה חתם (79) וכל זאת בעשרה שחקנים אחרי הרחקת מאוריסיו (6).

 

שאלקה סיימה רק ב-2:2 ביתי עם ספרטה פראג. פרנקו די סנטו נתן יתרון מהיר (6), אך קהינדה פתאי (50) ודויד לפאטה (63) הפכו, לירוי סאנה (73) חתם את תוצאת המשחק. ראול גרסיה (32) ובנייאט אצ'בריה (85) העניקו לבילבאו 0:2 על פרטיזן בלגרד בחוץ.

 


סאנה אחרי שאיזן וחילץ ממבוכה ביתית (Gettyimages)

 

יתר התוצאות: אפואל – אסטראס 1:2, אלקמאר – אאוגסבורג 1:0, מונאקו – קרבאח 0:1, לוקומוטיב מוסקבה – בשיקטאש 1:1, דנייפרו – סנט אטיין 1:0.

עוד באותו נושא: אנדרלכט, לך פוזנאן, פאולו סוזה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי