Sport1 Banner

סטרלינג משפיע לרעה על אייב?

| Gettyimages

באנגליה מזועזעים: שחקנה הצעיר של ליברפול צולם מעשן יחד עם הכוכב הסורר

(גודל טקסט)

ראחים סטרלינג לא יורד מהכותרות. היום פורסמו תמונות נוספות של סטרלינג מעשן מנרגילה (וכפי שפורסם על ידי מכון מחקר בריטי כל שאיפה כזאת שווה 200 סיגריות) והוא אפילו הכניס לעסק את הכישרון הגדול של ליברפול ג'ורדן אייב שנראה שואף נרגילה יחד איתו בתמונות חדשות שפרסם ה'דיילי מייל'.

 

 

בתמונות, שצולמו כנראה בספטמבר בבאר כלשהו בלונדון, נצפה אייב מבלה עם סטרלינג וחכה את מעשיו. העיתון סבור שסטרלינג מסכן את עתידו וגם את רכישתו על ידי קבוצה גדולה אחרת. הנציגים של שני השחקנים סירבו להגיב על שתי התמונות.  

 

אייב בן ה-19 נחשב אף הוא לכישרון גדול, חזר מהשאלה העונה מדרבי קאונטי, וכבר שיחק 8 פעמים העונה במדי ליברפול. ברנדן רוג'רס בונה עליו לעונה הבאה, אבל התמונות האלה יכולות להדאיג מאוד את אוהדי ליברפול.

 

סטרלינג ואייב מעשנים ביחד (צילום: Gettyimages)

 

מצד שני החליט רוג'רס לא להעניש אות סטרלינג ולא לקנוס אותו על כך ששאף גז צחוק מבלון. גם על עובדה זו מעבירים באנגליה ביקורת. הוא צפוי לפגוש את החלוץ מחר לשיחה במיתקן האימונים במלווד, אבל צפוי רק להזהיר את השחקן מכיוון שהוא לא עבר על שום חוק את תקנה של הקבוצה או של ההתאחדות לכדורגל.

 

ה'דיילי מייל' כותב שקבוצות גדולות בעולם ייבחנו ויחשבו טוב טוב האם להוציא 40 מיליון ליש"ט או יותר על שחקן שמעשן נרגילה ושואף מבלון גז צחוק שהוא פחמן דו-חנקני שכבר גרם למותם של כמה צעירים בעבר.

 

"ברמות אלה, לא מספיק שהשחקן משחק כמו ליאו מסי, כריסטיאנו רונאלדו או גארת' בייל. הוא חייב לדעת להתנהג, לשמור על חיים ספורטיבים. קבוצות כדורגל חושבות פעמיים האם לשלוף סכומי עתק ולשים אותם על קרן הצבי לשחקן שיכול להתדרדר במהירות מגז צחוק לסמים מסוכנים יותר", כתב היום פרשן העיתון מאט לוטון.

עוד באותו נושא: ג'ורדן אייב, ראחים סטרלינג

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי