Sport1 Banner

קארגר: "האוהדים צריכים לתת לבנטקה צ'אנס"‎

בנטקה. יהיה יותר טוב בליברפול
בנטקה. יהיה יותר טוב בליברפול | צילום: Gettyimages

שחקנה לשעבר של ליברפול: "רובם לא ראו אותו משחק ועדיין יורדים עליו"

(גודל טקסט)

כריסטיאן בנטקה שהוצג אתמול בליברפול אמר: "הגעתי לכאן לזכות בתארים עם ליברפול ולהגיע להישגים גדולים עם המועדון. זו תהיה הרגשה נפלאה לשחק במועדון. ללבוש את חולצת המועדון יהיה הגשמת חלום. היתה לי שיחה טובה עם ברנדן רוג'רס ואני רוצה להיות חלק מהפרויקט שלו".

 

החלוץ הבלגי הוא ההחתמה השביעית של המועדון והשחקן השני הכי יקר של המועדון אחרי אנדי קרול שנרכש מניוקאסל תמורת 35 מיליון ליש"ט. סך כל ההחתמות של ליברפול הגיע הקיץ ל-80 מיליון ליש"ט.

 

 

ג'יימי קארגר שחקנה שלעבר של ליברפול והיום פרשן כתב ב'דיילי מייל': "הגיע הזמן שהאוהדים ירדו ממנו. ליברפול החתימה שני שחקנים כמו רוברטו פירמינו ובנטקה שיכולים לקבוע את עתידם ועתיד המועדון כולו. התגובות השונות של האוהדים לגביהם בולטים מאוד. 95 אחוז מאוהדי ליברפול מעולם לא ראו את פירמינו משחק בעוד שבנטקה הם ראו ועדיין יורדים עליו. לרכוש שחקנים מחו"ל זה מיסטיקה. כולם חושבים איזה שחקן ענק קנינו שהוא בסטייל של לואיס סוארס, כיכב בהופנהיים ומשחק בברזיל. בנטקה פשוט לא קוסם להם, כי הוא אומנם כבש 42 שערים ב-89 משחקים בליגה במדי אסטון וילה, אבל שיחק בקבוצה שנאבקה נגד הירידה".

 

קארגר. בנטקה יהיה טוב יותר משחושבים (gettyimages)

 

בלם ליברפול לשעבר טוען שאוהדי ליברפול צריכים לקחת בחשבון את המספרים האומרים שסרחיו אגוארו (55), לואיס סוארס (53) ורובין ואן פרסי (44) היחידים שכבשו יותר מבנטקה בליגה מאז ספטמבר 2012. "תארו לכם מה אוהדי ליברפול היו אומרים אם פירמינו היה כובש 32 שערים בכל המפעלים עבור הופנהיים בשנתיים האחרונות". בנטקה גם כבש חמישה שערים נגד ליברפול בשישה מפגשים.

 

לסיכום אמר קארגר: "אני מאמין שבנטקה יהיה טוב יותר כשהוא ישחק לצידו עם שחקנים טובים יותר מאלה שהיו איתו באסטון וילה". הבעיה היחידה עם בנטקה היא שהוא יצטרך להתרגל למשחק המסירות ולפילוסופיה של רוג'רס שהוא רוצה לכבוש שערים כשהוא משחק דרך הקישור וההגנה של היריבות בעוד שבאסטון וילה הוא כבש ממסירות דרך האגפים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי