Sport1 Banner

8 משחקים, 3 מוליכות וקלאסיקר

|

הליגות באירופה חוזרות, ועוד איך. רועי פולקמן עושה סדר (שני) על כל שידור ושעה

(גודל טקסט)

מאת: רועי פולקמן     צילומים: gettyimages

 

 

ספורט1 ספורט1 HD

14:30 ארסנל (3) – ליברפול (5)

 

בעקבות ההפסד של ליברפול באנפילד למנצ'סטר יונייטד לפני כשבועיים, אין קבוצה בלתי מנוצחת ב-2015 בפרמיירליג. ליברפול וארסנל היו הקבוצות החמות באנגליה עד אותו משחק, ועכשיו ארסנל נמצאת לבד בפסגת טבלת הכושר הנוכחי עם שישה ניצחונות רצופים מאז ההפסד בדרבי לטוטנהאם.

 

 

התותחנים פתחו פער של 6 נקודות מהאדומים אבל גם נמצאים נקודה בלבד ממנצ'סטר סיטי השנייה. המרסיסיידרס נמצאים במרחק של 5 נקודות מיונייטד הרביעית ואם הם רוצים לשחק בליגת האלופות בעונה הבאה הם חייבים לצאת מהאמירויות עם נקודות.

 

ליברפול תחסר את ג'רארד ושקרטל המורחקים. אצל ארסנל, אוזיל בספק בשל פציעה. מוקדם יותר העונה נפרדו הקבוצות בתיקו 2:2 מרתק באנפילד עם שער שיוויון של שקרטל בדקה ה-97.

 

16:50 מנצ'סטר יונייטד (4) – אסטון וילה (16)

 

לאחר ההדחה הביתית ברבע גמר הגביע האנגלי על ידי ארסנל, במנצ'סטר יונייטד ידעו ששני המחזורים הבאים יהיו קריטיים עבור המועדון והגיבו בהתאם עם ניצחונות ענקיים: 0:3 בבית על טוטנהאם ו-1:2 באנפילד על ליברפול.

 

ואן חאל ופלאיני. ימשיכו במומנטום גם מול וילה?

 

בטוח שוואן חאל לא מזלזל ביריבה מבירמינגהאם אבל לוח המשחקים שלו לא נהיה פשוט יותר עם משחקים מול סיטי, צ'לסי ואברטון לאחר המפגש מול וילה. ההפסד לסוונזי במחזור הקודם עצר את המומנטום שצברה אסטון וילה עם שלושה ניצחונות ברציפות כולל העפלה לחצי גמר הגביע האנגלי שם תפגוש את המנצחת בין בלקבורן לליברפול.

 

הקבוצה של טים שרווד רחוקה רק 3 נקודות מהקו האדום ותקווה לחזור עם נקודות מאולד טראפורד לאחר שמוקדם יותר העונה הקבוצות נפרדו בתיקו 1:1.

 

19:25 דורטמונד (10) – באיירן מינכן (1)

 

פגרת הנבחרות אולי תעשה טוב לבאיירן מינכן שיצאה אליה לאחר הפסד 2:0 לבורוסיה מנשנגלאדבאך, הפסד ביתי ראשון מאז התבוסה 4:0 לריאל מדריד בחצי גמר ליגת האלופות באפריל אשתקד. ההפסד הביתי האחרון של הבווארים בליגה היה מול דורטמונד גם כן באפריל 2014, אז חניכיו של יורגן קלופ הביסו את אלה של פפ גווארדיולה 0:3.

 

קלופ. ינסה להדריך את חניכיו לעוד ניצחון על הבווארים

 

דורטמונד הגיעה למחזור הקודם עם שלושה משחקים רצופים ללא שער זכות כולל תבוסה ליובנטוס  באלופות 3:0 אבל השיגה ניצחון 2:3 מול האנובר. דורטמונד התאוששה מתחילת העונה הנוראית בה בילתה זמן רב מתחת לקו האדום אבל כעת הקבוצה במקום השני בטבלת הכושר הנוכחי כשרק באיירן השיגה יותר נקודות בששת משחקיה האחרונים.

 

בסיבוב הראשון ניצחה באיירן 1:2 עם שערים של לבנדובסקי ורובן לאחר יתרון מוקדם של רויס. מי תנצח את הקלאסיקר הפעם?

 

ספורט2

13:25 רומא (2) – נאפולי (5)

 

שתי הקבוצות שאמורות להוות אלטרנטיבה לשלטון של יובנטוס בסריה א' מגיעות לקרב על מקום בליגת האלופות בעונה הבאה כשהן נמצאות בכושר רע.

 

רומא ניצחה את צ'זנה במחזור האחרון לאחר שבעשרת המחזורים הקודמים היא השיגה ניצחון אחד בלבד (8 תיקו והפסד). נאפולי עם ניצחון אחד, שלושה הפסדים ושתי תוצאות תיקו בששת המחזורים האחרונים כשגם המקום שמוביל לליגה האירופית לא מובטח לה כשפיורנטינה השישית במרחק נקודה בלבד.

 

לקבוצה של בניטז סדרת משחקים שיכולה לעשות או לקבור את העונה: ביום רביעי היא תארח את לאציו בגומלין חצי גמר הגביע האיטלקי, לאחר מכן תארח את פיורנטינה בליגה ואז תפגוש את וולפסבורג ברבע גמר הליגה האירופית. בשבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות ניצחה הקבוצה הביתית.

 

16:25 וולפסבורג (2) – שטוטגרט (18)

 

מפגש קצוות בבונדסליגה כשוולפסבורג המרתקת מארחת את שטוטגרט המאכזבת. תקופה מרגשת עוברת על הזאבים שהדיחו את אינטר בשמינית גמר הליגה האירופית עם ניצחון כפול בדרך למפגש מול נאפולי ברבע הגמר וביום שלישי הם יפגשו את פרייבורג ברבע גמר הגביע הגרמני.

 

הניצחון של שטוטגרט 1:3 על פרנקפורט במחזור הקודם הגיע לאחר רצף של 9 משחקים ללא ניצחון בהם הקבוצה כבשה רק 4 שערי זכות. בסיבוב הראשון הביסה וולפסבורג את יריבתה 0:4 בכיכובו של קווין דה ברויינה שכבש והוסיף שני בישולים.

 

שורלה ודה ברויינה. וולפסבורג עמוסה בכישרון

 

19:20 צ'לסי (1) – סטוק (10)

 

בדקה התשיעית של משחק החוץ של צ'לסי מול האל במחזור האחרון התוצאה הייתה 0:2 לבלוז שהרגישו שהם יצאו מהמיני-משבר שפקד אותם לאחר ההדחה מליגת האלופות ע"י פ.ס.ז והתיקו הביתי מול סאותהמפטון. אבל שני שערים תוך דקה איזנו את התוצאה בדקה ה-28.

 

חניכיו של סטיב ברוס השתלטו על המשחק אבל טיבו קורטואה השאיר את צ'לסי במשחק ונתן הזדמנות ללואיק רמי לכבוש את שער הניצחון ולהחזיר את הפער מסיטי ל-6 נקודות (ולבלוז גם משחק חסר).

 

רמי מחלץ לצ'לסי 3 נק' מול האל. מה יקרה הערב?

 

סטוק נמצאת במרכז הטבלה, במרחק גדול מהמאבק על אירופה וממאבקי התחתית 8 מחזורים לסיום העונה ולאחר רצף של שלושה ניצחונות רצופים היא ספגה שני הפסדים במשחקים מול ווסט ברומיץ' וקריסטל פאלאס. מוקדם יותר העונה ניצחו הכחולים של מוריניו 0:2.

 

21:40 טוונטה (9) – פ.ס.וו. איינדהובן (1)

 

איינדהובן אמנם מובילה את טבלת הליגה ההולנדית בפער של 8 נקודות מאייאקס השנייה אך היא הכפילה את כמות ההפסדים שלה העונה בארבעת המחזורים האחרונים לאחר שנוצחה על ידי אייאקס ופיינורד.

 

בנוסף הקבוצה הודחה מהליגה האירופית ע"י זניט ומהגביע ההולנדי ע"י רודה (3:2 בהארכה). טוונטה השיגה ניצחון אחד בלבד ב-8 משחקיה האחרונים אבל גם לא הפסידה בארבעת האחרונים. בסיבוב הראשון ניצחה איינדהובן 0:2.

 

 SPORT2.CO.IL

15:55 פאלרמו (11) – מילאן (8)

 

תקופה לא קלה עוברת על פאלרמו שלא ניצחה בחמשת משחקיה האחרונים בהם כבשה שער זכות אחד בלבד בהפסד 2:1 ללאציו. כוכבה הגדול של הקבוצה, פאולו דיבאלה, שכבש העונה 12 שערים והוסיף 7 בישולים, כנראה לא יישאר לעונה הבאה כשכל הגדולות של אירופה רוצות להחתים את הארגנטינאי.

 

דיבאלה. היהלום של פאלרמו יעזוב בסיום העונה?

 

העונה של מילאן גם לא מצליחה להתרומם. הקבוצה השיגה ניצחון על קליארי לאחר 3 משחקים בהם לא הצליחה להשיג 3 נקודות ועלתה למקום השמינ, והיא כעת מרחק 9 נקודות מנאפולי החמישית. בנובמבר הקבוצות נפגשו בסאן סירו ופאלרמו השיגה ניצחון 0:2.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי