Sport1 Banner

מנצ'סטר סיטי סימנה את הצעירים של ליברפול

אייב וסטרלינג. בדרך החוצה מאנפילד
אייב וסטרלינג. בדרך החוצה מאנפילד | צילום: Gettyimages

אלופת אנגליה היוצאת רוצה לצרף את ראחים סטרלינג וג'ורדן אייב

(גודל טקסט)

ברנדן רוג'רס נמצא בחלום בלהות. שני כישרונות אותם טיפח בליברפול, ראחים סטרלינג וג'ורדן אייב, רוצים לעזוב למנצ'סטר סיטי ולא מוכנים לחתום על חוזים חדשים בקבוצה.

 

אייב, שפתח את העונה כמושאל בדרבי קאונטי בטרם חזר והרשים במדי ליברפול, נחשב לשחקן חשוב בתוכניות העתידיות של רוג'רס וזו מכה אישית גדולה עבורו. חוץ מסיטי, גם ארסנל וצ'לסי עוקבות אחריו. לקשר בן ה-19 הוצע חוזה לחמש שנים ושכר שבועי של 25,000 ליש"ט כדי לחתום על חוזה חדש, אבל הוא סירב לחתום עליו, למרות שתמך בו ודרש עבורו שכר כפול. כיום הוא מרוויח בקבוצה רק 7,000 ליש"ט.

 

 

בסוף השבוע הוא התראיין ואמר שההורים שלו הם הסוכנים שלו, כך שברור כעת מה הם חושבים על ליברפול ועל רוג'רס. לאייב רק 12 הופעות במדי ליברפול. הוא מצטרף לסטרלינג בן ה-20 שסירב לחתום על חוזה בו ירוויח 5 מיליון ליש"ט לעונה. גם מרטין שקרטל בן ה-30 דחה הצעה לחוזה חדש לשלוש שנים, בגלל שיש בו סעיף שמחייב אותו לרשום מספר מסוים של משחקים כדי לקבל את המשכורת שהוצעה לו.

 

 

ג'יימס מילנר אמור לעזוב את הסיטי לליברפול בהעברה חופשית, אבל הסיטי רוצה את אייב וסטרלינג במסגרת הניסיון שלה לשנות מדיניות וללכת על קו של שחקנים מקומיים צעירים.

עוד באותו נושא: ג'ורדן אייב, ראחים סטרלינג

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי