Sport1 Banner

ליברפול רוצה את ג'יימס מילנר וסטבן יובטיץ'

מילנר. עסקה סגורה
מילנר. עסקה סגורה | צילום: GettyImages

רשימת הקניות של האדומים מתרחבת, מועמדים נוספים: בנטקה וייראמנדי

(גודל טקסט)

ליברפול הרימה ידיים בכל הקשור לעלייה לליגת האלופות וכבר בונה את העונה החדשה. 'הסאנדיי סטאר' פרסם היום שהאדומים רוצים לרכוש את ג'ימס מילנר קשר מנצ'סטר סיטי שמסיים חוזה. על הכוונת גם סטבן יובטיץ' חלוץ הסיטיזנס שאכזב בשנתיים האחרונות. גם ארסנל ורומא רוצות את הסרבי.

 

ליברפול שמקווה לרכוש את ממפיס דיפיי אחרי שביקר בקבוצה וקיבל אישור לנהל מו"מ עם המועדון, עוד צריכה להתמודד עם שתי המנצ'סטריות על שרותיו. דירק קאוט שחקן ליברפול לשעבר המליץ לו לחתום בליברפול. כך מדווח היום הל'יברפול אקו'. קאוט אמר לעיתון: "אני רואה הכל בעיני זכוכית אדומה, כי שיחקתי באנפילד שש שנים".

 

 

מקור בליברפול תיאר את עסקת מילנר "סגורה". באנפילד בטוחים שהקשר נחוש בדעתו להצטרף אליהם. ליברפול רצתה אותו כבר ב-2010 כששיחק באסטון וילה, אבל הוא העדיף לעבור לסיטי ששילמה עליו 26 מיליון ליש"ט. הוא שיחק גם בניוקאסל והחל את הקריירה בלידס יונייטד.

 

מילנר זכה בשתי אליפויות ליגה, גביע אנגלי, גביע הליגה, אבל לא היה מרוצה מכך שאינו שחקן הרכב ראשון. אוהדי הסיטי מאוד אוהבים אותו ושרים לו בדרך כלל שירי עידוד להישאר בקבוצה. הוא סירב לחתום על הארכת חוזהו בקבוצה. מילנר עשוי לקבל הבטחה מליברפול לשחק לצידו של ג'ורדן הנדרסון בעונה הבאה במקום סטיבן ג'רארד שעוזב. ליברפול רצתה את פביאן דלף מהווילה שכנראה לא יגיע. 

 

 

מילנר. סירב לחתום על הארכת חוזה (gettyimages)

 

ברנדן רוג'רס הבהיר שליברפול תרכוש מספר שחקנים הקיץ, אבל לא בכמות של שנה שעברה. בליברפול מתכננים להיפטר מכמה שחקנים ויש לה מועמדים נוספים כמו כריסטיאן בנטקה חלוץ אסטון וילה ואסייר ייראמנדי מריאל מדריד שלא מוצא לעצמו מקום בהרכב הפותח של הבלאנקוס.

 

בשנה שעברה הוציאה ליברפול 116 מיליון ליש"ט לרכש שחקנים שרובם נכשלו. אין ספק שרוג'רס היה מחזיר את כולם לקבוצותיהם אם היתה לו אפשרות להשאיר את לואיס סוארס. יובטיץ' יכול לעלות 16 מיליון ליש"ט. מלבדו בליברפול מחפשים שוער ובלם. רוג'רס רצה את יובטיץ' גם לפני שנתיים ולא התייאש מהעובדה שהמונטנגרי לא הרשים באיתיחד.

 

המאמן טען שליברפול מחפשת השנה איכות ולא כמות דבר שבשנתיים האחרונות לא הצליחה להביא ורוב השמות שלה היו בינוניים ומטה. רשימת העוזבים הפוטנציאלים די ארוכה וביניהם ג'רארד, גלן ג'ונסון, בראד ג'ונס, יאגו אספס, מאריו באלוטלי, פאביו בוריני, ריקי למברט, סבסטיאן קואטס, לואיס אלברטו (חלקם מושאלים).

עוד באותו נושא: ג'יימס מילנר, סטבן יובטיץ'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי