Sport1 Banner

שוויינשטייגר במסר חד לבאיירן

|

הקשר הגרמני רמז שברצונו לעזוב ב-2016. מיכאל לאודרופ מועמד לאמן את ק.פ.ר

(גודל טקסט)

מאת: יעקב זיו         צילום: Gettyimages

 

צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד עשויות להיות מעוניינות במיוחד בפרק מהביוגרפיה של בסטיאן שוויינשטייגר, ואולי גם ברצלונה וריאל מדריד. הקשר הגרמני עומד להוציא ספר על הקריירה שלו, בו רמז שלא יאריך את חוזהו בבאיירן מינכן מעבר לקיץ 2016.

 

 

שוויינשטייגר חזר רק לאחרונה לשחק אחרי פציעה ארוכה ממנה סבל מאז גמר המונדיאל. ה'דיילי אקספרס' פרסם שהקשר עשוי לעבור לפרמיירליג בעוד אלכסנדר קודס, מחבר הביוגרפיה שלו, אמר לאתר החדשות הגרמני 'פוקס': "אני מאמין שהוא יעזוב את באיירן ב-2016. הוא חזר כמה פעמים על כך שהוא רוצה לעבור לשחק בחו"ל. אני לא מאמין שהוא ירצה לעבור קבוצה בבונדסליגה. הוא קרוב לסיום הקריירה שלו, כך שאולי הוא ירצה לשחק בקבוצות כמו ברצלונה או ריאל מדריד".

 

עוד ידיעה מעניינת היא שמיכאל לאודרופ, שהצליח מאוד בתקופתו בסוונזי, עשוי לחזור לפרמיירליג כמנג'ר ק.פ.ר, אחרי שמועמדותו של טים שרווד נפלה. מנג'ר טוטנהאם בשנה שעברה דרש שכר של 2.6 מיליון ליש"ט לעונה והבעלים של ק.פ.ר, טוני פרננדס, סירב. אתמול, אחרי הניצחון של ק.פ.ר על סנדרלנד (0:2), צייץ פרננדס: "מצאתי את המנג'ר עליו חלמתי כבר הרבה זמן. זה ייקח עוד קצת זמן, אבל אני מאושר". לאודרופ מאמן כיום במפרץ הפרסי.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי