Sport1 Banner

נאפולי והיגוואין דוהרים, 1:1 לאינטר מול קארפי

היגוואין
היגוואין | צילום: AFP

2:4 למוליכה על סמפדוריה, הנראזורי ספגו בדקה ה-92. ניצחונות לפיורנטינה ולאציו

(גודל טקסט)

עוד לפני המפגש הלוהט בין יובנטוס לרומא, נאפולי שמרה על הפסגה עם 2:4 אצל סמפדוריה. אינטר איבדה יתרון בדקה ה-92 מול קארפי, בעוד שלאציו ופיורנטינה ניצחו. פאלרמו התרחקה מעט מהתחתית עם 1:4 על אודינזה הדועכת.

סמפדוריה – נאפולי 4:2 

השחקן הכי חם בליגה האיטלקית לא מראה סימני עצירה. גונסאלו היגוואין כבש כבר בדקה התשיעית את שערו ה-21 ב-21 משחקים העונה ומאיים לשבור שיאים שהחזיקו שנים רבות בסרייה A. לורנצו אינסינייה הכשרוני הכפיל את הפער מהנקודה הלבנה (18) וגם שער מצמק של חואקין קוראה (45) לא עצר את המוליכה. 

רבע שעה אחרי ההפסקה הצליח מארק האמשיק למצוא את הרשת – שערו ה-80 בליגה האיטלקית. ריקי אלבארס המחליף בישל עוד שער מצמק לאדר (73), אלא שדרייס מרטנס חתם את התוצאה מאסיסט של חוסה קאייחון (79). נאפולי תתארח אצל יובנטוס למפגש קריטי ב-13 בפברואר, התכולים של מאוריציו סארי יחזיק מעמד בצמרת עד אז?


היגוואין, ממוצע של שער למשחק (Gettyimages)

אינטר – קארפי 1:1 

ההתלהבות מהעליה לחצי גמר הגביע לא הצליחה לסחוף קדימה את הנראזורי, שאיבדו יתרון ברגע האחרון ושמטו שתי נקודות יקרות. רודריגו פלאסיו הוותיק כבש בדקה ה-39 ולורנצו פאשיוטי האורח הורחק לקראת הסיום (83). אלא שדקתיים בתוך תוספת הזמן היה זה קווין לסאניה המחליף שקיבל כדור עומק מבריק מרפאלה ביאנקו ובבעיטה אלכסונית הכניע את סמיר הנדנוביץ'. תיקו דרמטי שקירקע את המילאנזים. 


פלאסיו, כבש וצבר רק נקודה (Gettyimages)

לאציו – קייבו 1:4 

כשבושטיאן ססאר הסלובני הבקיע שער יתרון בדקה החמישית באולימפיקו הוא לא ציפה לחטוף רביעיה מהצד השני. אנטוניו קנדרבה (66 בפנדל ו-81), דנילו קטאלדי (72) ובאלדה קייטה (90+6) העירו את חלום המסע לאירופה בעונה הבאה.


קנדרבה, צמד ומהפך גדול (Gettyimages)

פיורנטינה – טורינו 0:2 
כריסטיאן טייו שהושאל בסוף השבוע האחרון מברצלונה לא נכלל בסגל של סוזה למשחק, אבל פאולו סוזה נהנה משער של יוסיפ איליצ'יץ' הסלובני, שמצא את הרשת כבר בדקה ה-24 עם כדור חופשי מושלם. בדקה ה-83 פיורנטינה הכפילה את התוצאה וסגרה עניין, אחרי שהמגן מנואל פסקואל בישל לארגנטיני גונסאלו רודריגס את שערו השני העונה.

לסגולים מפירנצה 41 נקודות לאחר 21 מחזורים, ולהם יתרון נקודה על פני אינטר והם רחוקים נקודה מיובנטוס השנייה ושלוש מהמוליכה נאפולי, כולן טרם שיחקו המחזור.

איליצ'יץ', סובב באומנות (Gettyimages)

פאלרמו – אודינזה 1:4 

שער של רובין קוואיסון השבדי פתח את החגיגה בדקה ה-35 ובן ארצו אוסקר היליימרק הכפיל (56). אשרף לזאר הוסיף את השלישי של הסיציליאנים (77), לפני שסיריל ת'רו צימק (79). אם היו לאורחים פנטזיות על קאמבק, אלכסנדר טראיקובסקי המקדוני עלה מהספסל וכעבור דקה סגר סיפור (87).

תוצאות נוספות: ססואולו – בולוניה 2:0 (ג'יאקריני 68, פלוקארי 90), ורונה – גנואה 1:1 (פאציני 39 / קופולה 19 עצמי).

עוד באותו נושא: יוסיפ איליציץ', פאולו סוזה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי