Sport1 Banner

צמוד בפסגה: אתלטיקו סיימה ב-0:0 עם סביליה

אתלטיקו תצטער על התיקו הזה?
אתלטיקו תצטער על התיקו הזה? | צילום: gettyimages

סימאונה יתארח בברצלונה עם אותה כמות נקודות. 2:5 לאתלטיק בילבאו על אייבאר

(גודל טקסט)

תיקו מול לאס פלמאס, הפסדים לסביליה וברצלונה ופתאום בילבאו חזרה לעצמה. אתלטיק רמסה 2:5 את אייבאר והחייתה את חלום השגת הכרטיס לעונה הבאה באירופה. אתלטיקו מדריד סיימה ב-0:0 את המפגש הביתי עם סביליה ותגיע למפגש בברצלונה במחזור הבא עם שוויון נקודות בפסגה. 

אתלטיקו מדריד – סביליה 0:0 
כ-52 אלף צופים באיצטדיון ויסנטה קלדרון בנו על המשך הריצה וניצחון ליגה חמישי ברציפות, אבל לא מצאו את הרשת של האנדלוסים ויגיעו לביקור בקאמפ נואו עם כמות נקודות זהה לזו של ברצלונה במקום הראשון. 

המארחת פתחה טוב יותר וקיבלה עזרה גם עם הרחקתו של ויטולו האורח (61), אבל סרחיו ריקו שמר על רשת נקיה. עוד לפני הטיול לברצלונה, מחכה לדייגו סימאונה מפגש הגומלין בגביע מול סלטה ויגו.


סימאונה, יגיע לקאמפ נואו בלי יתרון (Gettyimages)

בילבאו – אייבאר 2:5 

מעל ל-43 אלף צופים באיצטדיון סן מאמס החדש קיבלו זריקת עידוד עם חמישיה של הקבוצה הביתית, למרות שנלחצו בגלל פיגור מוקדם. כבר בדקה הרביעית בורחה באסטון האורח הכניע את יאגו הררין, אבל אריץ אדוריס (12), סאבין (27) ואיימריק לאפורט (40) הפכו עוד לפני ההפסקה – השערים השני והשלישי מבישולים של בניאט אצ'בריה הכשרוני. 

באסטון השלים צמד אישי בפנדל שצימק עבור האורחים (50), אלא שאדוריס כבש בעצמו שער שני אישי (52) ועצמי של מאורו דוס סנטוס הארגנטיני חתם את התוצאה בדקה ה-80. ביום רביעי תתארח בילבאו אצל ברצלונה למפגש גומלין חסר סיכוי במסגרת שמינית גמר גביע המלך. במחזור הבא בליגה יתארחו הבאסקים אצל חטאפה.

דפורטיבו לה קורוניה – ולנסיה 1:1

גארי נוויל קיווה להשיג סוף סוף ניצחון ליגה עם ולנסיה, אך גם הפעם לא זכה לטעום שלוש נקודות. לוקאס פרס נתן יתרון (27) לגליסאנים, אך ממש בדקה ה-90 אלברו נגרדו המשתקם חילץ נקודה עבור העטלפים המאכזבים.

ולנסיה נותרה בחלק התחתון ובמקום ה-11, לה קורוניה תשיעית עם 29 נקודות.

עוד באותו נושא: בילבאו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי