Sport1 Banner

נמניה וידיץ' פרש: "הגיע הזמן. הפציעות הכריעו"

אגדה נוספת שהודיעה על פרישה
אגדה נוספת שהודיעה על פרישה | צילום: Gettyimages

הבלם הסרבי, קפטן מנצ'סטר יונייטד בעבר, החליט לתלות את הנעליים בגיל 34

(גודל טקסט)

נמניה וידיץ', הבלם הסרבי שזכור מכל בזכות שנים נפלאות באולד טראפורד, הודיע על פרישה מכדורגל בגיל 34.

הבלם שוחרר מאינטר לאחר שהתקשה לשחזר במילאנו את יכולתו הגבוהה, והחליט לפרוש אחרי שנה וחצי בארץ המגף. 

בשמונה שנות השיא שלו, אז שיחק במנצ'סטר יונייטד, זכה וידיץ' עם השדים האדומים ב-5 אליפויות, שלושה גביעי ליגה ובליגת האלופות.

וידיץ' רשם 28 הופעות בלבד במדי אינטר, אליה הצטרף בקיץ 2014 כשחקן חופשי, התקשה לספק את הסחורה בקבוצתו האחרונה גם בעקבות מספר פציעות שמנעו ממנו לתפקד – ובסופו של דבר בשבוע שעבר חוזהו הותר לאחר שכלל לא שיחק העונה.

וידיץ' בימי השיא בתיאטרון החלומות (Gettyimages)

וידיץ' הודיע על פרישתו דרך האתר של מנצ'סטר יונייטד איתה הוא כל כך מזוהה: "הגיע הזמן שאתלה את הנעליים. הפציעות בשנים האחרונות עשו את שלהן. אני רוצה להודות לכל השחקנים, המאמנים והצוותים שעבדתי איתם ולומר 'תודה רבה' לכל האוהדים על תמיכתם לאורך השנים".

הבלם הסרבי החל את הקריירה המקצוענית בכוכב האדום בלגרד, אך שנתיים בספרטק מוסקבה הרוסית אליה עבר ב-2004 עשו את שלהן והוא נרכש על-ידי יונייטד בראשות אלכס פרגוסון תמורת 7 מיליון פאונד. 

במדי נבחרת סרביה הוא רשם 56 הופעות וכבש שני שערים ב-9 שנים ששיחק, מ-2002 ועד 2011, ופספס את מונדיאל 2006 בעקבות פציעה שנגמרה לו במהלך הטורניר, אחרי שאת המשחק הראשון החמיץ בעקבות אדום שספג בשלב המוקדמות. הוא זכה להשתתף במונדיאל 2010 ופרש מהנבחרת בעקבות ביקורות מצד אוהדי הנבחרת.

עוד באותו נושא: נמניה וידיץ'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי