Sport1 Banner

ספורטינג שוקלת: האצטדיון ייקרא על שמו של כריסטיאנו רונאלדו

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | ISABELLA BONOTTO/AFP/Getty Images

הפורטוגלים רוצים למתג את המגרש מחדש, נשיא המועדון ורנדאס: "גאים ברעיון, הוא תמיד יהיה אחד הסמלים הגדולים ביותר שלנו". הכוכב אהב את המחוה ונתן את אישורו. כרגע אצטדיון ז'וזה אלוואלדה נקרא על שם המייסד

(גודל טקסט)

על אף ששיחק בקבוצה הבוגרת בסה"כ עונה אחת, כריסטיאנו רונאלדו הוא אגדה בספורטינג ליסבון. הפנומן בן ה-34 שהחל את הקריירה במדי ספורטינג אליה הגיע ב-1997 כילד בן 12, עשוי לזכות בכבוד ענק. המועדון הפורטוגלי שוקל למתג את המגרש הביתי מחדש ולשנות את שמו לאצטדיון כריסטיאנו רונאלדו. המגרש הנוכחי נקרא כיום על שם המייסד ז'וזה אלוואלדה.

נשיא המועדון, פרדריקו ורנדאס, אמר לתקשורת האיטלקית: "זה רעיון שאנחנו כמובן גאים בו מאוד. כריסטיאנו הוא, ותמיד יהיה – אחד הסמלים הגדולים ביותר בתולדות המועדון שלנו. אנחנו גאים להיות קשורים אליו וששמו של השחקן הטוב בעולם משולב עם ספורטינג. הוא מהווה דוגמא לכל שחקן צעיר באקדמיה. לפי הדיווח, רונאלדו אהב את המחווה ואישר את העניין.

הקשר הספרדי טוניטו, חברו לקבוצה, סיפר על ההתנהלות של השחקן באימונים: "הוא היה נאבק עם הוותיקים. הייתי אומר לו 'אל תגזים'. מעבר לכך, תמיד הייתי צריך לחכות לו שעה לאחר האימון כי הוא לא רצה לעזוב. הייתי דופק בחלון של חדר הכושר ואומר לו:" יאללה, כריס, הגיע הזמן לעצור'.

The Cristiano Ronaldo Stadium?

It could be coming sooner than you think https://t.co/OSUUPB5P0n

— Goal News (@GoalNews) October 13, 2019

כמה סמלי שהמגרש, אצטדיון ז'וזה אלוואלדה, נבנה מחדש בסוף המילניום ונפתח בשנת 2003 עם קיבולת של יותר מ-50 אלף אוהדים. המשחק הראשון ששוחק בו היה משחק האימון בו גברה ספורטינג ליסבון 1:3 על מנצ'סטר יונייטד, משחק שאחריו רונאלדו הצטרף לקבוצה של אלכס פרגוסון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי