Sport1 Banner

עכשיו הוא בכושר: צפו בגזרה החדשה של ניקולה יוקיץ'

ניקולה יוקיץ'
ניקולה יוקיץ' | Jonathan Daniel/Getty Images

אחרי שבעלי דנבר נאגטס סיפר כי הסרבי התחטב ומתגאה בריבועים בבטן, תמונות של הסנטר הופצו ברשתות החברתיות והיממו את חובבי הכדורסל. "הג'וקר" ישפר בזכות השינוי גם את ביצועיו על הפרקט?

(גודל טקסט)

בימים האחרונים דיווחו כלי התקשורת בארצות הברית על שינוי קיצוני שהשלים בשבועות האחרונים כוכב דנבר נאגטס, הסרבי ניקולה יוקיץ'. למעשה, בעלי הקבוצה, טים קונלי, סיפר בעצמו בשבוע שעבר שיוקיץ' הציג גזרה חדשה שכוללת "ריבועים בבטן", אבל הלילה (בין חמישי לשישי) הופצו תמונות של הסנטר באולם כדורסל בסרביה – ואין בכלל ספק שהוא עבר מהפך של ממש.

דנבר מבחינתה מסרבת להתייחס לפרסומים ולא אישרה אם וכמה קילוגרמים השיל יוקיץ' ממשקלו, אולם מדובר בנושא שמאז ומתמיד גרם לביקורות נוקבות נגד השחקן, בטענה שמשקל גופו עלול לפגוע ביכולתו. בפעם האחרונה שיוקיץ' התבטא הוא אמר בקצרה: "אני לא קורא שום דבר ממה שכותבים עליי", אבל נראה שהביקורת בכל זאת חלחלה היטב.

יוקיץ', שלפני המהפך שקל 128 קילו, קלע העונה בממוצע 20.2 נקודות למשחק, קטף 10.2 כדורים חוזרים, מסר 6.9 אסיסטים וגם חטף 1.2 כדורים בממוצע ב-65 המשחקים הראשונים בעונה הסדירה – וכל זאת כשלפחות למראית עין הוא לא בכושר, לפי הביקורות. אז מה עלינו לצפות כעת מ"הג'וקר"? תשובות החל מסוף חודש יולי, אז תצא לדרך עונת ה-NBA באורלנדו.
  

עוד באותו נושא: ניקולה יוקיץ'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי