Sport1 Banner

"ג'ורדן שיקר בסדרה, בעריכה גם הוציאו דברים שאמרו עליו"

מייקל ג'ורדן, שאקיל אוניל
מייקל ג'ורדן, שאקיל אוניל | VINCENT LAFORET/AFP via Getty Images

הוראס גרנט, שהואשם על ידי MJ בתור מי שהדליף מחדר ההלבשה פרטים שפורסמו בספר "חוקי ג'ורדן" ופגעו קשות בתדמיתו, עלה להתקפה: "יש לו טינה כלפיי. אתם קוראים לזה סדרה דוקומנטרית, אבל אני לא יודע"

(גודל טקסט)

"הריקוד האחרון" הגיעה השבוע לסיומה ולצד המחמאות האדירות והרגשות שצפו בתום צפייה בעשרת הפרקים בסדרה הדוקומנטרית אודות מייקל ג'ורדן ושיקגו בולס, גם עלו מספר שאלות או אפילו ביקורות על האופן בה יוצא בסדרה "הוד אוויריותו". בכל זאת, הסדרה נעשתה בהסכמת MJ ובליווי שלו לכל אורך הדרך, כך שגם אם נחשפנו במידה לצדדים שליליים יותר באישיות שלו או לתקריות בהן היה מעורב, לא זכינו לשאלות ביקורתיות או לשמוע את הגרסה של מי שצד השני.

כעת מי שהחליט שלא לשתוק על כך הוא הוראס גרנט, הפאוור-פורוורד והסנטר ששיתף פעולה עם מייקל ג'ורדן מ-1987 ועד פרישתו הראשונה של MJ ב-1993 ובסדרה הואשם על ידי ג'ורדן בתור מי שהדליף פרטים שהביכו אותו ופגעו קשות בתדמיתו ופורסמו בספר המפורסם של סם סמית', "חוקי ג'ורדן".

גרנט התראיין הלילה (רביעי) ברדיו ועלה להתקפה: "שקרים, שקרים, שקרים…אם ל-MJ יש טינה כלפיי, אז אנחנו נסדר את זה כמו גברים – אנחנו יכולים לדבר על זה ויכולים לפתור את הבעיה בדרכים אחרות. הוא ממשיך לשבת ולומר את השקרים האלה על כך שאני הייתי המקור מאחורי הספר כי אני וסם היינו חברים טובים ואנחנו עדיין, אבל חדר ההלבשה הוא מקום קדוש ולעולם לא הייתי מוציא משם דברים. סם סמית' כתב תחקיר ואני מניח שהוא התבסס על מספר מקומות, לפחות שניים, אז למה מייקל פשוט ציין אותי?


הוראס גרנט (LISA O'CONNOR/AFP via Getty Images)

"זו פשוט טינה", המשיך גרנט, "אני אומר לכם שזו פשוט טינה כלפי ואני חושב שזה הוכח במה שנקרא סרט תיעודי. כשאתה אומר משהו על מייקל ג'ורדן, הוא יחתוך אותך וינסה להרוס את הדמות שלך. הוא היה חבר של צ'ארלס בארקלי במשך 20-30 שנה והוא לא מדבר איתו מאז שהוא העביר עליו ביקורת בשארלוט. הנקודה שלי היא שהוא מספר שאני הייתי המדליף, אבל עדיין אחרי 35 שנה הוא מספר על שנת הרוקי שלו שהוא נכנס לחדר של אחד השחקנים ורואה את כולם מעשנים, מבלים עם בחורות ומסניפים – בשביל מה הוא היה צריך להזכיר את זה? אם אתה קורא למישהו מדליף, אז זו ממש הדלפה".

לסיום אמר גרנט: "הייתי אומר שהסדרה הייתה טובה, אבל אנחנו יודעים שכל מי שהיה שם, 90 אחוז מחבריו לקבוצה – ואני לא יודע אם אני יכול לומר זאת בשידור – לא דוברים אמת. הרבה דברים שג'ורדן אמר על חלק מאלו ששיחקו איתו חזרו אליו בחזרה, אבל דברים כאלה פשוט נערכו החוצה מהסדרה הדוקומנטרית, אם אתם רוצים לקרוא לזה סדרה דוקומנטרית.

"הוא הרגיש שהוא יכול לשלוט בי, אבל הוא טעה. גם לראות איך הוא התנהג לסטיב קר או לסקוט בורל היה קשה לצפייה, לראות מנהיג שמתנהג ככה לחברים שלו…ואני מבין שהוא רצה לדחוף את כולם לקצה. דבר המשוגע הוא שלאחד מארגוני הצדקה שלי הוא שלח זוג נעליים חתומות ואני לא מבין את זה כי אם יש לו בעיה איתי אז הוא יכול היה לכתוב לי או להתקשר אליי. אם אפגוש אותו היום, אני מקווה שנכבד אחד את השני כי בכל זאת זכינו ביחד בשלוש אליפויות. אם לא, תאמינו לי שאני ממש לא מתכוון ללכת לישון על זה".


שחקני הבולס מציינים 20 שנה לאליפות ב-1991 (Jonathan Daniel/Getty Images)

עוד באותו נושא: הריקוד האחרון, מייקל ג'ורדן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי