Sport1 Banner

לברון התמוגג מדייויס: "הוא כל מה שציפיתי לו ואפילו יותר"

אנתוני דייויס חוגג
אנתוני דייויס חוגג | Katelyn Mulcahy/Getty Images

פורוורד הלייקרס התעלה בניצחון קבוצתו על פילדלפיה ו"המלך", שעשה הכל כדי לצרפו, לא נותר אדיש: "הוא השתגע". האוורד טען: "הוא נתן ללברון חיים חדשים"

(גודל טקסט)

אנתוני דייויס סיפק הלילה (בין שלישי לרביעי) את אחד המשחקים הטובים ביותר שלו במדי לוס אנג'לס לייקרס. הסופרסטאר רשם 37 נקודות ו-13 ריבאונדים, יחד עם ארבע חטיפות, שני אסיסטים ושתי חסימות בניצחון 107:120 על פילדלפיה. "הוא השתגע, זה היה כיף", אמר לברון ג'יימס לאחר המופע המרשים של חברו לקבוצה.

אחרי שפתח את המשחק עם שתי קליעות מוצלחות בלבד מתוך שבעה ניסיונות, דייויס "עלה באש" ברבע השני, בו ירה 18 נקודות עם 7/7 מהשדה, כאשר עד לסיום המשחק הוא החטיא רק עוד פעם אחת ואת הערב הוא חתם עם 13/19, כולל ארבע צליפות מחוץ לקשת.

"זה התחיל בהגנה, פשוט הייתי רעב ועשיתי את המהלכים הנכונים", הסביר דייויס, שחבריו לחדר ההלבשה מריצים אותו לתואר שחקן ההגנה של העונה. "משם זה נמשך להתקפה שלנו וברגע ששחקן אחד מתחמם, זה סוג של מדביק את כולם. אבל זה התחיל בעצירות שעשינו".

אנתוני דייויס (Sean M. Haffey/Getty Images)
אנתוני דייויס (Sean M. Haffey/Getty Images)

כבר בעונה שעברה לברון עשה כל שביכולתו כדי לצרף אליו את AD, שהוא ללא ספק הפרטנר המוכשר ביותר שהיה ל"מלך" בכל הקריירה שלו. אולם גם ג'יימס לא ציפה שדייויס יהיה עד כדי כך טוב: "הוא כל מה שציפיתי לו ואף יותר. מן הסתם שזו הסיבה שרציתי אותו כאן. כשיש לך הזדמנות להשיג כישרון שכזה, של פעם בדור, אתה מנסה לעשות הכל בשביל זה".

כוכב הלייקרס, שבעצמו חווה עונה אדירה ונמנה בין המועמדים הבכירים לתואר ה-MVP, הדגיש כי בשיחות שלו עם ראשי המועדון הוא העלה לא רק את מעלותיו המקצועיות של דייויס, אלא גם את אלו הקשורות לאופי שלו: "אמרתי את מה שאני חושב עליו לא רק כשחקן, אלא גם כאדם", סיפר לברון, "זו לא הפתעה בשבילי, כבר ידעתי כמה שהוא בלתי נתפס. הוא קלע 50 במשחק האול-סטאר. הדברים שהוא עושה בגודל שלו, אין הרבה אנשים שעשו את זה בליגה".

מאמן הלייקרס פרנק ווגל נתן לג'יימס את הקרדיט על הצמיחה של דייויס בעונה הנוכחית, מבחינת המוכנות והקשיחות המנטלית שלו, אבל דווייט האוורד דווקא טען שלפורוורד השפעה לא פחות גדולה על לברון: "אני חושב שהדרך שבה הוא משחק גורמת ללברון לומר לעצמו 'אני חייב להרים את הרמה שלי כי AD, השותף שלי, מספק את הסחורה בכל ערב'. אני חושב שהוא נתן ללברון חיים חדשים".


"נתן ללברון חיים חדשים". ג'יימס עם דייויס (Ezra Shaw/Getty Images)

עוד באותו נושא: אנתוני דייויס, לברון ג'יימס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי