Sport1 Banner

בשבוע הבא: סטף קרי צפוי לשוב לחמישייה בגולדן סטייט

סטף קרי
סטף קרי | Omar Rawlings/Getty Images

הכוכב הכי גדול של הווריורס, ששבר את ידו בסוף חודש אוקטובר והיה ספק אם ישחק העונה, נמצא בשלבי ההחלמה האחרונים ומתוכנן לערוך בכורה מחודשת נגד וושינגטון

(גודל טקסט)

לעונה הנוכחית זה כבר לא ישנה עבור גולדן סטייט ווריורס, שמאלופת ה-NBA שלוש פעמים תוך ארבע שנים (2015, 2017, 2018) העונה היא במאזן העלוב 46:12, אבל במצבה זו בכל זאת הבשורה הכי גדולה שהיא יכולה לקבל: סטף קרי, הכוכב שנפצע בסוף חודש אוקטובר והיה ספק אם ישוב העונה, עשוי לפתוח בחמישייה כבר בשבוע הבא.

על פי דיווח הלילה (בין שלישי לרביעי) בארצות הברית, קרי נמצא בשלבים האחרונים של ההחלמה וכבר מתאמן עם הקבוצה, כך שעל פי התחזיות הוא יפתח בלילה שבין ראשון לשני כאשר גולדן סטייט תפגוש את וושינגטון וויזארדס. כידוע, קרי שבר את ידו השמאלית ב-30.10 נגד פיניקס סאנס ורק בשבועות האחרונים הוא החל לקחת חלק באימוני הקליעות של הקבוצה.

המאמן סטיב קר סיפר שקרי נראה נהדר באימונים האחרונים וכשנשאל מדוע הוא לא מאפשר לכוכב זמן נוסף מחוץ לפרקט ואולי אף לשוב רק בעונה הבאה, טען: "זה חשוב עבורו וגם עבור אנדרו (וויגינס) שהם ישחקו יחד ויכירו אחד את השני. זה חשוב שסטף ישחק גם ללא כל החבר'ה שאיבדנו ולא יהיו כאן בשנה הבאה. יש כאן חבר'ה צעירים ואנחנו מנסים לגרום להם לעוף – הרבה דברים שלקחנו כמובן מאליו בחמש השנים האחרונות כבר לא קורים וזה חשוב שגם סטף ירגיש ויבין את זה".

עוד באותו נושא: סטף קרי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי