Sport1 Banner

לברון, קרי ודוראנט בפנים: הסגל המורחב של ארה"ב לטוקיו

סטף קרי, לברון ג'יימס
סטף קרי, לברון ג'יימס | Ethan Miller/Getty Images

גרג פופוביץ' יכריז ביוני על 12 השחקנים שייצאו למשחקים האולימפיים בניסיון לזכות במדליית זהב רביעית ברציפות, לאחר הכישלון באליפות העולם יעמדו לרשותו כל הכוכבים וביניהם גם הארדן וקוואי

(גודל טקסט)

אולימפיאדת טוקיו 2020 הולכת ומתקרבת בצעדי ענק. בקיץ הקרוב, לאחר ארבע שנים מאז התחרות בריו, ברזיל, יפן תארח את המשחקים האולימפיים והערב (שני), כחלק מתחילת ההכנות, פרסמה ארצות הברית את רשימת 44 שחקני הסגל הרחב, מהם בסופו של דבר ייצאו 12 לטוקיו.



כצפוי, לאחר הכישלון באליפות העולם האחרונה בה סיימה ארצות הברית במקום השביעי, בין השחקנים שזימן המאמן גרג פופוביץ', נמצאים לברון ג'יימס, ג'יימס הארדן, ראסל ווסטברוק, דמיאן לילארד, קוואי לאונרד וגם שני הכוכבים הפצועים בחודשים האחרונים, סטף קרי וקווין דוראנט. הרשימה הסופית שתצא ליפן תוכרז בחודש יוני, עוד לפני סיום הפלייאוף. שמות שבולטים שנעדרו מהרשימה הם שני הצעירים זאיון וויליאמסון וטריי יאנג. 

עם זאת, צריך לכור שמהסגל לאליפות העולם בעונה שעברה לא התייצבו שלל כוכבים שהיו בסגל המורחב שפורסם, ביניהם אנתוני דייויס, ג'יימס הארדן, דמיאן לילארד, בראדלי ביל וסי.ג'יי מקולום. המקום השביעי בתחרות עורר תדהמה בארה"ב והחל דיון ציבורי נרחב על כך שהכוכבים מתחמקים ממשחקי הנבחרת, ועם או בלי קשר זמן קצר לאחר מכן הכריז סטף קרי על רצונו לייצג את הנבחרת באולימפיאדה: "אני בהחלט רוצה להגיע לשם. זכיתי עם הנבחרת בשתי מדליות זהב באליפויות עולם ואני רוצה גם לחוות את המשחקים האולימפיים. בתקווה אהיה שם בשנה הבאה", אמר עוד ב-2019, לפני הפציעה שמשביתה אותו מסוף אוקטובר.

לברון ג'יימס היה חלק מהנבחרת האמריקאית במשחקים האולימפיים ב-2008 וב-2012, אבל ב-2016 זכתה ארה"ב במדליית זהב שלישית ברציפות בהובלת כרמלו אנתוני וקווין דוראנט. "יש לנו משהו להוכיח", צייץ החשבון הרשמי של נבחרת ארצות הברית עם פרסום הסגל המורחב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי