Sport1 Banner

דונצ'יץ' ולאונרד כיכבו עם 36 נקודות, הקליפרס גברו על דאלאס

קוואי לאונרד, דוק ריברס
קוואי לאונרד, דוק ריברס | Jayne Kamin-Oncea/Getty Images

שניים מהשחקנים הטובים בליגה הציגו עוד משחק גדול, כאשר בסיומו הקבוצה מלוס אנג'לס ניצחה 107:110 באמריקן איירליינס סנטר. דוויט פאוול נפצע ברבע הראשון

(גודל טקסט)

 אחרי חגיגה של כדורסל שנמשכה שאורך יומיים בעקבות 'יום מרטין לותר קינג', נערך הלילה (בין שלישי לרביעי) משחק אחד בלבד אך גדול במיוחד. דאלאס מאבריקס אירחה את הקליפרס, שניצחה אותה 107:110 והמשיכה להתבסס במקום השני במערב.

דאלאס (16:27) – קליפרס (13:31) 110:107
מבחינה אישית, שניים מהכוכבים הגדולים ב-NBA, לוקה דונצ'יץ' וקוואי לאונרד הציגו משחק מצוין שהסתיים כמעט בצורה זהה – הכוכב הסלובני של דאלאס פלרטט עם טריפל דאבל כאשר סיים עם 36 נקודות, 10 ריבונאדים ו-9 אסיסטים, בעוד ה-MVP של סדרת הגמר קלע גם הוא 36 (רק 1 מ-9 מהשלוש), הוריד 11 ריבאנדים, מסר 2 אסיסטים וחטף 3 פעמים.

בדיוק כמו הקרב האישי, גם הקרב על הפרקט נותר צמוד עד הסיום, אחרי רבע ראשון שהסתיים בשוויון ובו נפצע דוויט פאוול בגיד האכילס, דאלאס עלתה ליתרון דו ספרתי בזכות ריצת 6:16. הקליפרס נגסו בהפרש בשני הרבעים הנותרים וחמש דקות לסיום ג'אמפ שוט של לאונרד כפה שוויון. הפורוורד המשיך בשלו וקבר שלשה נוספת שהקפיצה את היתרון של האורחת לשמונה, דונצ'יץ' מנגד הצליח כמעט לבדו לצמצם את ההפרש לשלוש נקודות, אך גם החמיץ שתי קליעות עונשין שבע שניות לסיום המשחק שלמעשה סגרו את הסיפור.

פרט ללאונרד, לאנדרי שאמט סיים ערב מוצלח של 18 נקודות באחוזים טובים מהשלוש, לו וויליאמס הוסיף 16 מהספסל. אצל הקליפרס הצוות המסייע הפעם פחות היה משמעותי כאשר טים הארדוויי תרם 13 נקודות בובאן מריאנוביץ' סיים עם 12 נקודות ו-7 ריבאונדים.

עוד באותו נושא: NBA

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי