Sport1 Banner

המחליף של קאזינס? דיווח: הלייקרס מעוניינים בהאוורד

דווייט האוורד
דווייט האוורד | Ronald Martinez/Getty Images

אחרי הפציעה של מי שהיה אמור משחקני המפתח, הקבוצה מלוס אנג'לס סימנה את הסנטר בן ה-34, שרשם קדנציה לא מוצלחת בקבוצה לפני שבע עונות אך הביע לאחרונה את רצונו לחזור

(גודל טקסט)
לוס אנג'לס לייקרס ספגה מהלומה כואבת ובלתי צפויה עם פציעתו של דימרקוס קאזינס, שקרע את הרצועה הצולבת בברכו וספק אם יחזור בעונה הקרובה. כעת, הסגולים-זהובים חייבים למצוא פתרון במהירות ועל פי דיווח ב"האתלטיק", המועמד שלהם למילוי המשבצת של "בוגי" הוא דווייט האוורד, ששייך נכון לעכשיו לסגל של ממפיס אך צפוי להיות משוחרר ממנה.


האוורד בן ה-34 אמר לאחרונה שהוא ישמח לשוב לפרק נוסף בעיר המלאכים, אחרי שמעמדו בליגה התדרדר משמעותית בשנים האחרונות בעקבות יכולת חלשה. הקדנציה שלו במדי הלייקרס הייתה לא מוצלחת כלל, בלשון המעטה. מה שהייתה אמורה להיות "סופר-טים", עם קובי בראיינט, סטיב נאש ופאו גאסול, התרסקה והודחה בסיבוב הראשון של הפלייאוף בעוד הסנטר לא הצליח לעמוד בתובענות של "הממבה השחורה".


עם זאת, האוורד הוא אופציה לא רעה עבור הקבוצה של לברון ג'יימס, בהתחשב באופציות הקיימות בשוק. בכל זאת מדובר בשחקן שזכה שלוש פעמים בתואר שחקן ההגנה של העונה והופיע שמונה פעמים במשחק האול-סטאר. בעונות האחרונות ממוצעיו ירדו, אך הוא עדיין העמיד כ-13 נקודות ומספר דו ספרתי של ריבאונדים בממוצע למשחק ואולי חשוב מכך, נשאר בריא ושיחק לפחות 71 משחקים בכל עונה מאז 2015/16. לעומת ג'ואקים נואה הלא יציב, מרצ'ין גורטאט האפור וקנת' פאריד שלא קיבל קרדיט בשום קבוצה בשנים האחרונות, האוורד עשוי להיות האיש הכי מתאים להחליף את קאזינס.




עם פציעתו של קאזינס, בסגל של הלייקרס נותר רק ג'בייל מגי בעמדת הסנטר, כשגם אנתוני דיוויס יכול לתפוס את המשבצת אך גם הוא וגם הקבוצה מעדיפים שלא להציב אותו שם יותר מדי דקות. נחכה לראות האם האוורד יקבל הזדמנות חוזרת להצדיק את הכינוי "סופרמן" ולעזור לסגולים-זהובים להיאבק על האליפות.


יקבל הזדמנות שנייה בלוס אנג'לס? דווייט האוורד (Will Newton/Getty Images)
יקבל הזדמנות שנייה בלוס אנג'לס? דווייט האוורד בקדנציה הקודמת במדי הלייקרס. (Ronald Martinez/Getty Images)
עוד באותו נושא: דווייט הווארד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי