Sport1 Banner

קווין דוראנט בראיון: "הווריירס לא אשמים בפציעה שלי"

קווין דוראנט
קווין דוראנט | Ezra Shaw/Getty Images

הפורוורד הוריד כל אחריות מקבוצתו לשעבר בנוגע לאירוע הכוכב שצפוי להשבית אותו למשך כל העונה הקרובה: "זה פשוט קרה. פשוט רציתי לשחק בגמר". וגם: העקיצה לאוהדי טורונטו

(גודל טקסט)
בראיון ראשון מאז שקרע את גיד האכילס בסדרת הגמר האחרונה של ה-NBA, קווין דוראנט ניקה את גולדן סטייט ווריירס מכל אשמה בפציעה: "איך אפשר להאשים אותם? ממש לא", אמר הפורוורד ל'יאהו! ספורטס'. "שמעתי דיבורים על זה שהם לחצו עליי לחזור. אף אחד שם לא אמר לי מילה במהלך השיקום. אלה היינו רק אני וריק (ראש הצוות הרפואי). איך שהסדרה התחילה, סימנתי את המשחק החמישי כמועד החזרה. זה פשוט קרה. זה הכדורסל, חרא קורה לפעמים. אף אחד לא אחראי לזה, הגיע הזמן להתקדם הלאה כי אני הולך לחזור לשחק".


KD הסביר מה הוביל אותו להחלטה לחזור לאותו משחק: "לא משנה מה היה קורה בסדרה, כיוונתי למשחק החמישי. לכן שיחקתי כשהיינו בפיגור 3:1. לא משנה, פשוט רציתי לשחק בגמר, במיוחד אם יכולתי להיות שם. הרגשתי טוב בימים שלפני, התאמנתי בכל יום, חזרתי לעצמי בהדרגה".


התגובה הראשונית של אוהדי טורונטו לפציעה של דוראנט הייתה מכוערת. כזכור, רבים מהם מחאו כפיים בהתלהבות כשהבינו שהפורוורד לא יוכל להמשיך לשחק באותו משחק חמישי, עד ששחקני הראפטורס סימנו להם להפסיק. הכוכב בן ה-30 אמר שהוא לא זוכר את זה, אך שלח להם עקיצה: "זו כנראה הפעם האחרונה שהם יהיו בגמר".


הרגע הכואב של קווין דוראנט. (Gregory Shamus/Getty Images)
הרגע הכואב של קווין דוראנט. (Gregory Shamus/Getty Images)


העונה האחרונה במדי הווריירס הייתה מטלטלת בחינת דוראנט. אי שם בנובמבר האחרון הוא התעמת עם דריימונד גרין בעיצומו של משחק, מה שנתן בעצם את האות לתחילת הדיבורים על כך שהוא בדרך לעזוב את קליפורניה, אבל השחקן עצמו כבר מאס בשיחות על כך: "אנחנו אנשים בוגרים, אנחנו מבינים שזה עסק. כולם בירכו אותי כשעברתי לברוקלין, אני רק הולך לשחק בקבוצה אחרת אבל שום דבר לא ישתנה מעבר לכך".


הסופרסטאר נשאל מתי קיבל את ההחלטה לעבור לנטס: "רק ב-30 ביוני, באותו בוקר. לא רציתי להכתים את המשחק במהלך העונה בדיבורים על העתיד. מלכתחילה היה מדובר רק על אותו יום, להתרכז במה שחשוב לאותו יום. במהלך העונה, כדורסל זה הדבר הכי חשוב".




דוראנט הבהיר כי לא היה מחליף את גולדן סטייט באף קבוצה מלבד ברוקלין: "יש להם גרעין צעיר טוב, מאמן מבריק כמו קני אטקינסון ומנהל מקצועי מבריק כמו שון מרקס. לא הרבה ציפו שהם יגברו על הניקס בצירוף כוכבים גדולים בקיץ הזה. במקרה של עזיבת הווריירס, הכיוון תמיד היה לעשות את זה לנטס. יש להם הנהלה יצירתית ואני פשוט אוהב את מה שנבנה שם".


לסיום, הפורוורד סירב לאשר כי יחמיץ את העונה הקרובה במלואה: "אני לא יודע, כמו שלא ידעתי שאיפצע. נראה, אני עדיין בשלב מוקדם בתהליך. אני נלחם בכל יום ואפילו לא חושב כל כך רחוק, זה לא יעשה לי טוב", אמר דוראנט והוסיף בביטחון: "החיים טובים. אני אחזור לשחק ברמה גבוהה, אין לי מה לדאוג".
עוד באותו נושא: ברוקלין נטס, קווין דוראנט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי