Sport1 Banner

לייקוב הכריז: גולדן סטייט תפריש את גופיה מס' 35 של דוראנט

קווין דוראנט עם ג'ו לייקוב
קווין דוראנט עם ג'ו לייקוב | Ezra Shaw/Getty Images

הבעלים של הווריירס נפרד מהכוכב שהוביל אותם לשתי אליפויות בהודעה מרגשת: "כל עוד אני כאן, אף שחקן לא ילבש את המספר על גבו. מודים לקווין על תקופה בה היה חלק בלתי נפרד מאחת הקבוצות הטובות בתולדות הליגה"

(גודל טקסט)

האבק התפזר סביב מעברו של קווין דורנאט לברוקלין, אבל בקבוצתו הקודמת העוד מנסים לעכל את החיסרון. ג'ו לייקוב, הבעלים של גולדן סטייט, הודיע הערב (שני) כי כאות הוקרה לכוכב שהוביל את הקבוצה לשתי אליפויות בהן זכה בתואר ה-MVP של סדרת הגמר, המועדון יפריש את הגופייה מס' 35 שהיתה שייכת לדוראנט בתקופתו בווריירס.

"לפני שלוש שנים היה לנו העונd לקבל את קווין דוראנט, שחקן מגוון ואחד הטובים שאי פעם שיחקו את המשחק", אמר לייקוב, "הוא סיפק לאוהדים שלנו ולקבוצה אינספור רגעים זכורים בשהותו כאן – שתי אליפויות, שני תארי MVP ושלושה טיולים לגמר ביעילות שאין שווה לה – ונשא את עצמו בכבוד וביושרה על המרגש ומחוצה לו".

"המחויבות שלו כלפי הקהילה שלנו היתה ברורה בכל יום מחדש, כולל בעונה האחרונה בה המאמץ הפילנתרופי שלו זיכה אותו בפרס התרומה לקהילה של ה-NBA. היום, כשהוא מתחיל פרק חדש בקריירה המדהימה שלו, אנחנו מודים ל'KD' על התרומה שלו, על היותו חלק בלתי נפרד מאחת הקבוצות הטובות בתולדות הליגה ומאחלים לו כל טוב בזמן שהוא ממשיך במסעו לעבר היכל התהילה. כל עוד אני חבר בהנהלת הקבוצה, אף שחקן לא ילבש את מס' 35 על גבו".

עוד באותו נושא: קווין דוראנט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי