Sport1 Banner

108:118 לגולדן סטייט על קליבלנד, כספי נותר מחוץ לסגל

קווין דוראנט ודריימונד גרין
קווין דוראנט ודריימונד גרין | AFP

האלופה שוב גברה על סגניתה בשחזור הגמר משלוש השנים האחרונות. מחצית שניה נהדרת כיפרה על פיגור בהפסקה, ודוראנט הצטיין עם 32 נקודות. סטיב קר בחר להמשיך לתת מנוחה לישראלי המתאושש

(גודל טקסט)
יום מרטין לותר קינג הוא יום חג עבור ה-NBA, שם מנצלים את התאריך על מנת לסדר מחזור משחקים רחב ולציין את אחד האנשים המרכזיים עבור ההיסטוריה האפרו אמריקאית בארה"ב ובעולם כולו. המשחק המרכזי היה שחזור הגמר בו ניצחה שוב גולדן סטייט את קליבלנד, ומעבר לכך נערכו עוד עשרה משחקים.



קליבלנד קאבלירס – גולדן סטייט ווריירס 118:108
האוהדים שמילאו כל פינה בקוויקן לואנס ארנה נהנו לראות מחצית ראשונה צמודה בה הקאבס נראו מצוין, אם כי שתי הקבוצות הציגו הגנות חלשות. דוויין ווייד ובעיקר לברון ג'יימס עם 32 נקודות בסה"כ היו אחראים על יתרון שבע בהפסקה, וגם אייזאה תומאס רשם דקות טובות אך במחצית השניה הגיעה התפנית.


סגנית האלופה סבלה מאחוזים נוראיים, קווין דוראנט (32 נקודות משלו) השתלט עם המשחק, ולעשר הדקות האחרונות כבר נכנסו האורחים ביתרון של שתי נקודות. שיא הרפיון ההתקפי של קליבלנד הגיע בדקות הפתיחה של הרבע הרביעי כשדקות ארוכות לא הצליחה המארחת לקלוע ולו סל אחד, כשמנגד גולדן סטייט משייטת לניצחון. עומרי כספי אומנם חזר מפציעה בגבו והיה כשיר, אך סטיב קר העדיף לתת לו עוד מנוחה והותיר אותו מחוץ לסגל.


pic.twitter.com/LRnHdF52Ja

— Golden State Warriors (@warriors) January 16, 2018

דטרויט פיסטונס – שארלוט הורנטס 118:107
הקרב בין שתי קבוצות עם שאיפות פלייאוף הסתיים עם ניצחון חוץ מפתיע דווקא של הקבוצה הפחות מרשימה עד כה. אחרי מחצית ראשונה צמודה, הצרעות לחצו על הגז עם 68 נקודות בחצי השני והשיגו ניצחון שלישי בחמשת המשחקים האחרונים. הפיסטונס ספגו הפסד שני ברציפות ושלישי בארבעת המשחקים האחרונים ובקצב הזה הם יכולים לאבד את המקום בפלייאוף העליון. דווייט הווארד הצטיין אצל המנצחת עם 21 נקודות ו-17 ריבאונדים, 20 של טוביאס האריס ורג'י בולוק כל אחד לא הספיקו למפסידה.


פילדלפיה סיקסרס – טורנטו ראפטורס 111:117
הראפטורס נכנעו בקרב בין שתי קבוצות מהמוכשרות בקונפרנס המזרחי למשחק נפלא של ג'ואל אמביד שסיים עם 34 נקודות באחוזים מצוינים (11 מ-21 מהשדה ו-11 מ-14 מקו העונשין). למרות ההפסד, הקבוצה הקנדית ממשיכה לאייש בגאון את המקום השני במזרח. דמאר דרוזן סיים עם 24 וללא שלשה אחת (0 מ-4). הסיקסרס כבר עם ניצחון חמישי בששת המשחקים האחרונים.



וושינגטון וויזארדס – מילווקי באקס 104:95

פעם שנייה בתשעה ימים שהקבוצות נפגשו, ופעם שנייה שהבאקס יוצאים כשידם על העליונה והם מתקרבים לוויזארדס בשיפולי הצמרת במזרח. שלושת הרבעים הראשונים עוד היו צמודים, אבל יאניס אנטטוקומפו השתלט על המשחק (27 נקודות ושיא קריירה של 20 ריבאונדים) ולמרות קאמבק מאוחר של המארחים סידר לג'ייסון קיד ניצחון יוקרתי אחרי התבוסה למיאמי במשחק האחרון. ג'ון וול קלע 27 ומסר 9 אסיסטים אצל המפסידה.


Kristaps Porzingis scores a game-high 26 PTS and grabs 9 REB to lead the @Knicks to the 119-104 victory over the @BrooklynNets!

DeMarre Carroll: 22 PTS, 8 REB, 3 AST#Knickspic.twitter.com/8VeRq2outp

— NBA (@NBA) January 15, 2018


אטלנטה הוקס – סן אנטוניו ספרס 99:102

חוסר היציבות של הספרס נמשך ואחרי הניצחון המרשים על דנבר, הם נחלו הפסד מול הקבוצה בעלת המאזן החלש בליגה. מייק בודנהולצר גבר על מורו ורובו בזכות התעלות של דניס שרור הגרמני שקלע 12 נקודות ברבע האחרון (26 בסך הכל), כולל שתי קליעות עונשין מכריעות בשניות הסיום. דני גרין החטיא שלשה על הבאזר. קוואי לנארד נעדר אצל המפסידה ומאנו ג'ינובילי קיבל חמש דקות בלבד. למרכוס אולדריג' סיים כקלע המצטיין עם 25 נקודות ו-11 ריבאונדים.


תוצאות נוספות
ניו יורק ניקס – ברוקלין נטס 104:119
שיקגו בולס – מיאמי היט 111:119
ממפיס גריזליס – לוס אנג'לס לייקרס 114:123
אוקלהומה סיטי ת'אנדר – סקרמנטו קינגס 88:95
יוטה ג'אז – אינדיאנה פייסרס 109:94
לוס אנג'לס קליפרס – יוסטון רוקטס 102:113
עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי