Sport1 Banner

עם הבאזר: וילאנובה זכתה באליפות המכללות

שחקני וילנובה חוגגים. אחד הגמרים המותחים בהיסטוריה
שחקני וילנובה חוגגים. אחד הגמרים המותחים בהיסטוריה |

הוויילדקאטס ניצחו 74:77 את צפון קרוליינה והניפו תואר שני בהיסטוריה

(גודל טקסט)

הרבה אנשים בארצות הברית התלוננו בסיום החצי הגמר של טורניר המכללות על כך שהם הסתיימו בהפרשים גדולים. הלילה (שלישי) הם קיבלו מענה עם אחד הגמרים המותחים בהיסטוריה, שנגמר רק בשנייה האחרונה, עם ניצחון 74:77 של וילאנובה על צפון קרוליינה.

 

המשחק היה צמוד לכל אורכו והגיע לישורת האחרונה כאשר הוויילדקאטס, שהגיעו למשחק כאנדרדוג מול אחת התוכניות המובילות בארה"ב, היו ביתרון מבטיח של שש נקודות. אך בכדורסל המכללות אין לזה כל משמעות ובדקה האחרונה סדרה של טעויות וסלים משוגעים של השחקנים של רוי וויליאמס הורידו את ההפרש לנקודה בלבד, כשנותרו רק 23 שניות על השעון.

 

 

כאן רק התחיל האקשן האמיתי. שתי קליעות עונשין רצופות של ג'וש הארט העלו את הקבוצה של ג'יי רייט ליתרון שלוש, כשנותרו רק 13 שניות על השעון. צפון קרוליינה לא התכוונה לוותר ושלשה משוגעת של מרכוס פייג' השוותה את התוצאה כשנותרו פחות משש שניות על השעון. הולכים להארכה? לווילאנובה היו תוכניות אחרות. ראיין ארקידיאנקונו הטעה את ההגנה ומסר לקריס ג'נקינס שקלע את סל הניצחון עם הבאזר ושלח את הסטודנטים בפילדלפיה לחגוג.

 

ג'נקינס. סל ניצחון משוגע (AFP)

 

הסופמור פיל בוט (20 נקודות) הוביל מהספסל את הוויילדקאטס לתואר שני בהיסטוריה (הראשון ב-1985), ארקידיאנקונו קלע 16  משלו, כאשר ג'נקינס סיים עם 14. מרכוס פייג' סיים עם 21 נקודות בשורות המפסידים, כשחברו לקו האחורי, ג'ואל בארי השני הוסיף 20.

 

אצל המאמנים, ג'יי רייט, שנבחר למאמן השנה בעונה הסדירה, הניף תואר ראשון בהופעה השנייה שלו בפיינל פור. רוי וויליאמס, שכבר חגג פעמיים עם צפון קרוליינה יאלץ לחכות להזדמנות הבאה, כשככל הנראה הוא יקבל את מרבית הסגל שלו לשנה נוספת.

 

רייט. תואר ראשון (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי