Sport1 Banner

ווסטברוק להט, הת'אנדר ניצחו בטקסס ועלו ל-2:3

היה רחוק אסיסט אחד מטריפל דאבל. ווסטברוק
היה רחוק אסיסט אחד מטריפל דאבל. ווסטברוק | צילום: AFP

הרכז העלה בתצוגת ענק את אוקלהומה סיטי ליתרון על סן אנטוניו בחצי גמר המערב

(גודל טקסט)

לפני שהתחילה סדרת חצי גמר המערב בין סן אנטוניו לאוקלהומה סיטי, לא הרבה אנשים העניקו לקבוצה מאוקלהומה סיכויים רבים לעבור את היריבה הקשה, אבל במשחק מספר 5 היא שוב התעלתה, ניצחה 91:95, עלתה ל-2:3 בסדרה והיא יכולה לגמור את הסיפור במשחק מספר 6 שיתקיים בלילה שבין חמישי לשישי.

 

ראסל ווסטברוק שוב הוכיח שאסור אף פעם לזלזל בו. הרכז שוב התעלה עם עוד משחק ענק, קלע את מספר הנקודות הגבוה ביותר שלו בסדרה והיה רחוק אסיסט אחד בלבד מטריפל דאבל: 35 נקודות, 11 ריבאונדים ו-9 אסיסטים, ויחד עם העזרה של קווין דוראנט הת'אנדר הנחילו לסן אנטוניו את הפסד הבית השני שלהם בסדרה הזו. לשם השוואה, הספרס הפסידו רק פעם אחת בבית לאורך כל העונה הסדירה.

 

 

תצוגת ענק. ווסטברוק עולה לעוד שתי נקודות (AFP)

 

המשחק היה צמוד מאוד. אוקלהומה סיטי הוליכה לאורך רוב המחצית הראשונה בהפרשים נמוכים, אבל חמש נקודות רצופות של קוואי לאונרד ושלשה נוספת של דני גרין רגע לפני המחצית הורידו את המארחת ביתרון 43:48. גרין המשיך ללהוט והספרס טסו ל-49:62 באמצע הרבע השלישי, אבל ראסל ווסטברוק וקווין דוראנט נגסו בהפרש, וחצי דקה לסיום הרבע שלשה של רנדי פוי צימקה את הפער לשלוש נקודות בלבד.

 

הספרס הוליכו לאורך רוב הרבע הרביעי, אבל לא הצליחו לברוח לווסטברוק ודוראנט, ושתי דקות לסיום המשחק אנס קאנטר השווה את התוצאה ל-88:88 אחרי מסירה של ווסטברוק. דאנקן ואולדרידג' החטיאו בהתקפה הבאה ושוב קאנטר היה במקום הנכון בשביל להעלות את הת'אנדר ליתרון ראשון במחצית השנייה, 88:90.

 

הפסד אכזרי. אולדרידג' ודאנקן (AFP)

 

טוני פארקר השווה את התוצאה, אבל דוראנט השיב מיד את היתרון לת'אנדר עם שתי קליעות עונשין מדויקות, דקה לסוף. פארקר הלך אל הקו אך החטיא זריקה אחת. אוקלהומה ניסתה להוריד את השעון אבל דוראנט איבד אותו ברשלנות 29 שניות לסיום. פארקר עלה לזריקה מכריעה 11 שניות לסיום אבל החטיא, ווסטברוק קלע מהצד השני ואחרי עבירה של ג'ינובילי סגר את הסיפור מהקו. ניצחון חוץ גדול לאוקלהומה, שמתפללת לא לחזור יותר העונה לטקסס.

 

הירבו לאוקלהומה סיטי: ראסל ווסטברוק (11 ריבאונדים, 9 אסיסטים) 35 נקודות, קווין דוראנט 23, סטיבן אדאמס (11 ריבאונדים) 12 נקודות. לסן אנטוניו: קוואי לאונרד 26 נקודות, למארכוס אולדריג' (9 ריבאונדים) ודני גרין 20 נקודות כל אחד. טוני פארקר (9), טים דאנקן (5) ומאנו ג'ינובילי (3) קלעו ביחד 17 נקודות בלבד. 

 

חילופי דורות? פארקר משקיף על ווסטברוק צוהל (AFP)

 

עוד באותו נושא: טוני פארקר, ראסל ווסטברוק

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי