Sport1 Banner

הווריורס ישוו את השיא של שיקאגו אך לא ישברו אותו

קרי. יהיה יותר גדול מג'ורדן?
קרי. יהיה יותר גדול מג'ורדן? |

בחנו מה נותר לגולדן סטייט עד לסיום. המסקנה? הכל תלוי בגרג פופוביץ'

(גודל טקסט)

ההפסד של גולדן סטייט בהארכה למינסוטה (124:117) פגע קשות בסיכוייהם לשבור את השיא של שיקאגו הגדולה של עונת 1995/96 – הקבוצה היחידה בהיסטוריה שהשיגה יותר מ-70 ניצחונות. בזכות הפתיחה מדהימה שלהם (24 ניצחונות רצופים), הווריורס היו תמיד צעד אחד לפני הבולס של ג'ורדן. כעת, לאחר הכישלון מול הוולבס, המאזן הוא 9:69, בדיוק הקצב שהספיק לשיא הקודם.

 

שיקאגו פגשו בארבעת המשחקים האחרונים שלהם שתי קבוצות פלייאוף ואיבדו משחק אחד כדי לסיים בשיא שלא נשבר מאז של 72 ניצחונות. בניגוד לבולס, גולדן סטייט נהנו מלו"ז יותר נוח במהלך העונה, אך הסיום צפוי להיות הרבה יותר קשה. למה רק צפוי? כי זה תלוי רבות בסן אנטוניו ובמידת המוטיבציה של גרג פופוביץ' לנצח את המשחקים שנותרו לו (פירוט בהמשך).

 

 

הווריורס צפויים לפגוש פעמיים את הספרס – הקבוצה עם המאזן השני בטיבו בליגה ובעלת סיכוי תיאורטי לעקוף אותם בסיום העונה – ואת ממפיס, קבוצה שעדיין נלחמת על מיקום בפלייאוף וביום טוב מאיימת על כל קבוצה. אז מה הסיכויים של סטף קרי ושות' לשבור את שיא?

 

קר. האם יצליח לשחזר את ההיסטוריה? (AFP)

 

7 באפריל, משחק בבית

סן אנטוניו (מאזן: 12:64מיקום: שני במערב)

משחק קודם: ניצחון חוץ 86:88 על יוטה (05/04)

 

כפי שציינו קודם זה משחק שתלוי לחלוטין במוטיבציה של פופוביץ'. נכון, יש לספרס עדיין סיכוי לסיים במקום הראשון בליגה, אבל זה סיכוי תיאורטי בלבד שלא אמור להשפיע על ההחלטה שלו.

 

טוני פארקר ציין לאחרונה, בראיון שנתן לרדיו בצרפת, כי המאמן צפוי לתת מנוחה לכוכבים שלו בצמד המשחקים מול הווריורס: "המקום הראשון לא מעניין אותו, יותר חשוב לו שננוח לפני הפלייאוף". אם זה באמת מה שיקרה, גולדן סטייט, שהובכה במשחק האחרון בסן אנטוניו, תמשיך לרפד את מאזן הניצחונות שלה בבית ותתקרב עוד צעד לעבר ההיסטוריה.

 

תחזית: ניצחון קל לגולדן סטייט.

 

פופוביץ'. הפלייאוף יותר חשוב (gettyimages)

 

9 באפריל, משחק בחוץ

ממפיס (מאזן: 36:41מיקום: חמישי במערב)

משחק קודם: מפגש מול דאלאס בחוץ (08/04)

 

הווריורס קיוו להגיע למשחק הזה עם ניצחון אחד יותר בכיס, לפני שהם נוסעים לטנסי למפגש מול קבוצה שעדיין נאבקת על יתרון הביתיות בפלייאוף.

 

מה שישחק לטובתה היא העובדה שהגריזליס מגיעים לאחר משחק חוץ קשה בדאלאס, אחת היריבות הישירות שלהם במאבקי המיקום. לעומתם, השחקנים של סטיב קר קיבלו יום מנוחה נוסף שיאפשר להם לרשום עוד ניצחון למאזן.

 

תחזית: ניצחון צמוד לגולדן סטייט.

 

פרמאר. יצליח לקלקל? (AFP)

 

10 באפריל, משחק חוץ

סן אנטוניו (מאזן: 12:64מיקום: שני במערב)

משחק קודם: מפגש מול דנבר בחוץ (08/04)

 

אז טוני פארקר הבטיח, אבל בניגוד למשחק הקודם, הפעם גם הספרס ירדפו אחרי ההיסטוריה. הניצחון על טורונטו העלה את מאזן הבית של הספרס ל-39 ניצחנות מול אפס הפסדים ואפילו פופוביץ' לא יוותר על ההזדמנות להתעלות על היריבה הגדולה שלו העונה.

 

הקהל בסן אנטוניו יקבל קדימון לסדרת הפלייאוף שצפויה להגיע לעיר בחודש מאי, כאשר שתי הקבוצות יאבקו בהיסטוריה וינסו להשיג ניצחון חשוב מוראלית לקראת העונה האמתית.

 

תחזית: ניצחון דחוק של סן אנטוניו.

 

קרי. השיא יחמוק לו בין הידיים? (AFP)

 

13 באפריל, משחק בית

ממפיס (מאזן: 36:41מיקום: חמישי במערב)

משחק קודם: מפגש מול הקליפרס בחוץ (12/04)

אם התחזית שלנו תתממש במלואה, השיא כבר לא יושג, אך הווריורס עדיין יהיו בסיטואציה נוחה להשוות אותו. בדומה למשחק הקודם, גם הפעם יגיעו הגריזליס עייפים אך במקרה הזה הם יהיו רעננים יותר, לאחר טיסה קצרה מלוס אנג'לס ומפגש מול המחליחפים של הקליפרס.

 

אולי לסטף קרי זורם דם בוורידים, אך גם הוא ירגיש את עול ההיסטוריה כשיעלה על הפרקט מול הקהל הביתי ויוביל, ביחד עם החברים, לניצחון שיאפשר למועדון להיות המועדון השני בהיסטוריה עם 72 ניצחונות.

 

תחזית: ניצחון, במשחק צמוד, של גולדן סטייט

 

 

 

עוד באותו נושא: גרג פופוביץ', סטיב קר, סטף קרי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי