Sport1 Banner

דיווח: בלאט יגיע לראיון לאימון ניו יורק ניקס

בלאט. לסאנס הוא לא יגיע
בלאט. לסאנס הוא לא יגיע | צילום: Gettyimages

פיל ג'קסון צפוי לראיין את הישראלי, מילס תומך. ווטסון ממשיך בפיניקס

(גודל טקסט)

פיל ג'קסון יראיין בקרוב את דייויד בלאט למשרת מאמן ניו יורק ניקס, כך נטען בכמה דיווחים בעיתונות של התפוח הגדול.

 

על אף שבלאט אינו נחשב למועמד המועדף על ג'קסון, ועל אף שהזן מאסטר מעדיף מאמן הבקיא בהתקפת המשולש, נטען בדיווחים כי הוא מיודע בדרכי העבודה שאפיינו את הישראלי במשך עונה וחצי בהן כיהן כמאמן קליבלנד.

 

 

עוד נטען כי בלאט מקורב לג'נרל מנג'ר של ניו יורק, סטיב מילס, חברו ללימודים מימי פרינסון וכי ג'קסון התרשם מהדרך שבה המאמן הישראלי הנחיל יסודות מ"התקפת פרינסטון" לקאבס.

 

Knicks reportedly considering former Cavs coach David Blatt for head coaching vacancyhttps://t.co/UVz03Uf8rHpic.twitter.com/lZ6Wj9LysL

— Bleacher Report (@BleacherReport) April 11, 2016

 

עם זאת, לוק וולטון, עוזר מאמן גולדן סטייט, ממשיך להיות המועמד המועדף על ג'קסון למשרה. העניין הוא שוולטון זקוק לאישור של הווריירס כדי להתראיין למשרה ואישור כזה לא ניתן. בינתיים.

 

ג'קסון הגיע לניקס לפני שנתיים עם הילה של שתי אליפויות כשחקן המועדון (1970, 1973) ועשר אליפויות כמאמן (חמש בשיקגו, חמש בלייקרס) אבל הקבוצה פשוט קרסה בתקופתו: 17 ניצחונות בעונת 2014/15 ו-32 העונה. הזן מאסטר בחר בפישר (לאחר שהעדיף את סטיב קר) כמאמן וזה פוטר במהלך העונה הנוכחית.

 

במקביל, קבוצה אליה המאמן הישראלי כבר לא יגיע, לפחות לא בתקופה הקרובה, היא פיניקס סאנס שהודיעה על מינויו של ארל ווטסון. ווטסון כידוע אימן את הסאנס בעונה החולפת, לאחר שמונה כמחליף במקומו של ג'ף הורנסק שפוטר.

עוד באותו נושא: פיל ג'קסון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי