Sport1 Banner

3 דקות לדוסון בהפסד ניו אורלינס לאינדיאנה

דוסון יצליח להשתחל לחבורה הזו?
דוסון יצליח להשתחל לחבורה הזו? |

הישראלי סיפק נקודה, אבל שוב מיעט לקבל קרדיט. הפסד לכספי וסקרמנטו

(גודל טקסט)

ההכנות לקראת פתיחת העונה ב-NBA נמשכו הלילה (בין שלישי לרביעי). שון דוסון שעושה צעדים אחרונים בדרך אולי להגשמת חלום וכניסה לסגל הסופי של ניו אורלינס פליקנס. הישראלי שותף בהפסד לאינדיאנה.

 

 

ניו אורלינס – אינדיאנה 113:96
דוסון לא ממש קיבל קרדיט והפליקנס שוב ספגו הפסד. הגארד שותף לשלוש דקות בלבד בהן קלע נקודה מהעונשין והוסיף ריבאונד אחד ואסיסט בודד. אל ג'פרסון הוליך את הפייסרס עם 14 נקודות, ג'ו יאנג, תדיאוס יאנג וג'ורג' ניאנג הוסיפו 12 כל אחד. הרוקי באדי הילד סיים עם 18 עבור הפליקנס.

 


באדי הילד, פתח בצורה טובה (AFP)

 

פילדלפיה – בוסטון 89:92
ג'ואל אמביד ערך בכורה ראשונה מזה שנתיים במדי הסיקסרס מאז נבחר בדראפט ובעיקר סחב פציעות. הפורוורד סיים עם שש נקודות, 4 ריבאונדים ו-2 חסימות. ברנדון פול בלט עם 15 עבור המנצחים. מנגד אייזיאה תומאס, אייברי בראדלי וג'ו קראוודר סיימו עם 11 כל אחד עבור הסלטיקס.

 


הסיקסרס חיכו בעיקר לג'ואל אמביד, רמז להמשך? (AFP)

 

לוס אנג'לס לייקרס – סקרמנטו 84:103
עומרי כספי והקינגס פתחו את ההכנה בהפסד מול היריבה מקליפורניה. סקרמנטו הובילה לאורך שלושה רבעים אך הלייקרס נטלו את ההובלה ברבע האחרון עם 15:39 מוחץ ולא שמטו את הניצחון. לוק וולטון יכול לחייך לאור הפוטנציאל של החבורה שלו. טאריק בלאק ולו וויליאמס בלטו עם 15 כל אחד, 12 הוסיף ג'ורדן קלארקסון. ארון אפללו רשם 14 עבור הקינגס בתוספת 5 ריבאונדים. כספי עצמו הספיק לספוג חסימה מהרוקי, ברנדון אינגרם, הבחירה מספר 2 בדראפט אבל הספיק לקלוע 8 נקודות.

 


קלארקסון, יש פוטנציאל (AFP)

 

יתר התוצאות: וושינגטון – מיאמי 106:95, יוסטון – ניו יורק 103:130.

עוד באותו נושא: ג'ואל אמביד, שון דאוסון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי