Sport1 Banner

"דייויד בלאט מעולם לא היה מועמד לניקס"

בלאט. ישאר בלי כלום?
בלאט. ישאר בלי כלום? | צילום: AFP

עיתונאי בכיר בניו יורק טוען שראמביס תמיד היה המועמד הבלעדי של ג'קסון

(גודל טקסט)

כולם יודעים שניו יורק ניקס מחפשים מאמן, אך לפי  עיתונאי בכיר בניו יורק כנראה שזה לא לגמרי נכון. פיטר ואסי דיווח בחשבון הטוויטר שלו כי השמות שצצים לאחרונה בתקשורת כמועמדים לתפקיד משמשים רק כמסך עשן במטרה להשאיר את קורט ראמביס בתפקיד.

 

לפי אותו דיווח, דייויד בלאט מעולם לא היה מועמד של פיל ג'קסון והוא משתמש בשמו רק למראית עין: "אמרו לי שבלאט מעולם לא היה מועמד לתפקיד. זה הכל מסך עשן של ג'קסון במטרה למנות את ראמביס".

 

 

לפי ואסי, סוכנו של טום ת'יבודו פנה אל הניקס כדי להבהיר להם כי הוא מעוניין בתפקיד ויעשה הכל כדי לקבל אותו, אך הוא קיבל כתף קרה מצידו של פיל ג'קסון שייעץ לו לפנות למקומות אחרים. ת'יבודו מונה לאחרונה למאמן ולנשיא לענייני כדורסל של מינסוטה.

 

ת'יבודו. קיבל כתף קרה (gettyimages)

 

כזכור, בלאט שפוטר במהלך העונה מקליבלנד, קיבל תמיכה רבה מקרב המאמנים בליגה אך לא נחשב למועמד ראשי באף אחת מהקבוצות שחיפשו מאמן חדש. השם שלו עלה בשבועות האחרונים כמועמד לניו יורק, בעיקר משום שהוא שומר על יחסי ידידות קרובים עם מנכ"ל הניקס, סטיב מילס, שלמד איתו בפרינסטון.

 

פיל ג'קסון, שמונה ב-2013 לנשיא לענייני כדורסל בקבוצה מעוניין למנות לתפקיד את אחד מאנשיו, אשר מכיר את התקפת המשולש ומשתמש בה באופן נרחב. הוא פנה בתחילת הקיץ ללוק וולטון מגולדן סטייט, אותו אימן בלייקרס, אך זה סרב והשאיר (כך נראה) את ראמביס – שתפקד כמאמן זמני מאמצע העונה – כמועמד היחידי לתפקיד.

עוד באותו נושא: פיל ג'קסון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי