Sport1 Banner

"לברון סגר את הדלת וקיים שיחה בלי מאמנים"

בלאט וג'יימס. לא קיבל החלטות
בלאט וג'יימס. לא קיבל החלטות | צילום: Gettyimages

ב-ESPN פרסמו את המהלכים שקרו מאז חזר לקאבס: "עושה כרצונו"

(גודל טקסט)

זה לא סוד שהאדם האמתי שמנהל את העניינים בקליבלנד הוא לברון ג'יימס. הבן האובד ששב לאחר גלות במיאמי, עשה את החיים של דייויד בלאט קשים, אבל רק עתה נחשפים הממדים. שני כתבי ESPN, בריאן ווינדהורסט (הידוע כמקורב ללברון) ודייב מקמנמין, חשפו הנקודות בהם ההשפעה של ג'יימס היא המכריעה ביותר והבהירו "לברון עושה כרצונו בקבוצה".

 

השניים מדווחים כי ג'יימס הודיע לדווין ווייד, בעלי ההיט מיקי אריסון ומנכ"ל הקבוצה פט ריילי (בסדר הזה) כי הוא עוזב את מיאמי וחוזר לקליבלנד, אך כאן לא הסתיימה העבודה של ה"מלך".

 

 

ג'יימס התקשר לאחר מכן לקווין לאב ו"סגר איתו" כי הוא יצטרף אליו באוהיו. הוא עשה אותו הדבר כדי להחתים את מייק מילר ועפ"י אותו הדיווח, הקבוצה קיבלה את האישור שמילר חותם בקבוצה מסוכנו של ג'יימס לפני שהפוורוורד עצמו החליט לוותר על הצעה שקיבל מדנבר (שהיתה גבוהה יותר באופן משמעותי).

 

אך הדברים המעניינים ביותר נוגעים ליחסיו עם דייויד בלאט. באימון הראשון הודיע ג'יימס למאמן כי הוא מעוניין לקיים שיחה עם שחקני הקבוצה ללא צוות האימון. לאחר מכן סגר את דלת חדר ההלבשה, בעוד המאמנים נשארים על הפרקט, והודיע לכל שחקן מה הוא מפה ממנו לאורך העונה. השחקנים דיווחו לאחר מכן כי "הם מעולם לא חוו דבר דומה לזה".

 

בלאט וג'יימס. קבע את המהלכים (gettyimages)

 

זה המשיך באימונים. אז פסל ג'יימס את "התקפת פרינסטון" של בלאט והריץ תרגילים באופן עצמאי. לטענת ווינדהורסט זה המשיך במהלך העונה, אז היה מכריז לברון על תרגיל ובלאט היה חוזר אחריו כדי להראות כי הוא קיבל את ההחלטה. עפ"י אותו דיווח זה "קרה על בסיס יומי".

 

כמו כן, מציינים כי לברון היה זה שאפשר את הטרייד הגדול שהביא את ג'יי. אר. סמית ואימן שאמפרט לאחר שהכריז: "תביאו את ג'יי. אר, אני אדאג לו". כמו כן, הוא סייע בהחתמת קווין לאב לחוזה ארוך טווח, לאחר שהשניים הסתכסכו במהלך העונה: "הם נפגשו ליד הבריכה במלון בלוס אנג'לס ולברון הבהירו לו שהוא רוצה אותו בחזרה. שלושה ימים לאחר מכן הוכרז כי לאב חתם על חוזה חדש לחמש שנים". 

עוד באותו נושא: קווין לאב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי