Sport1 Banner

דיווח: קליבלנד ולברון מחזרים אחרי דאנליבי

דאנליבי. לברון רוצה
דאנליבי. לברון רוצה | צילום: Gettyimages

הקאבס והכוכב רוצים שהפורוורד יצטרף משיקאגו, מייק מילר נשאר בקבוצה

(גודל טקסט)

החל ממחר (רביעי) קבוצות ה-NBA יכולות לפנות רשמית ולנהל משא ומתן עם שחקנים חופשיים, אך חתימות סופיות על החוזה יכולות להתקיים רק החל מהתשעה ביולי.

 

אך כבר כעת מתחילות לזרום ידיעות על דיבורים ותכניות של קבוצות, כאשר מארק שטיין מ-ESPN מדווח כי קליבלנד ולברון ג'יימס מעוניינים לראות את מייק דאנליבי ג'וניור מצטרף.

 

 

דאנליבי (34, 2.06 מ'), סמול פורוורד מנוסה, קלע בעונה האחרונה 9.4 נק' (40.7% מ-3) ב-29.2 דק' בשיקאגו – הפעם השנייה בלבד ב-14 עונותיו האחרונות שירד ממוצע דו ספרתי של נקודות. אגב, את העונה של דאנבילי והבולס סיימה לא אחרת מאשר קליבלנד, שכעת מתעניינת בצירופו.

 

על פי הדיווח, לברון ג'יימס נחשב לאחד המעריצים הגדולים של דאנליבי בקליבלנד, ולא מן הנמנע כי הוא מעורב ודוחף להחתמתו, כאשר הוא עצמו טרם סיכם על הישארותו. ההערכות מדברות על כך כי דאנליבי יישאר לבסוף בשיקאגו.

 

אפרופו קליבלנד ושחקנים חופשיים, לקאבס יש לא מעט כאלו. קווין לאב הוא כמובן הבולט שבהם, אך גם טריסטן תומפסון, ג'יי.אר. סמית', אימן שאמפרט ומת'יו דלאבדובה סיימו חוזה ועשויים לעזוב. מי שבוודאות נשאר בקבוצה הוא מייק מילר הוותיק, אחרי שהקאבס מימשו את האופציה עליו לעונה הבאה.

 

 

ROSTER UPDATE: #Cavs G/F @letitflymm13 has exercised his player option for the 2015-16 season. Visit cavs.com for more details. #AllForOne

A photo posted by Cleveland Cavaliers (@cavs) on

 

עוד באותו נושא: מייק דאנליבי, מייק מילר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי