Sport1 Banner

התאומים מוריס הופרדו, מרקיף: לא אשחק בפיניקס

האחים מוריס. הופרדו בפעם השנייה
האחים מוריס. הופרדו בפעם השנייה | צילום: AFP

הפוורווד טוען כי הסאנס "בגדו בו" והפרו התחייבות שניתנה לשניים בקיץ

(גודל טקסט)

פיניקס ידוע ברחבי הליגה כ"קבוצת האחים" כשבשורותיה שיחקו לאורך השנים הקרובים הפחות מוצלחים במשפחת קולינס, זלר, לופז ופלאמלי. בשנים האחרונות התחילה באיחוד משפחות כשבשורותיה שיחקו האחים דראגיץ' (גוראן וזוראן) והתאומים מוריס (מרקיף ומרכוס), אך הניסיונות האלה לימדו אותם שגם בכדורסל לא עושים עסקים עם משפחה.

 

לאחר ששלחו את האחים דראגיץ' בטרייד בשלהי העונה שעברה, כעת הם נתקלים בבעיה חדשה עם הצמד התאומים מוריס. מרכוס נשלח בחודש שעבר בטרייד לדטרויט במטרה להקל במעט על תזרים המזומנים של הקבוצה, אך הם לא צפו את התגובה של האח הננטש.

 

 

"דבר אחד בטוח, אני לא מתכוון לשחק עבור הקבוצה הזאת", אמר מרקיף בראיון לעיתון בפילדלפיה. "אם אתה רוצה לצטט אותי אתה מוזמן, אני לא שם ז**. אני ממש לא מתכוון לחזור לשם". כידוע, לשחקנים אסור להגיב פומבית לגבי הסיטואציה שלהם בקבוצותיהם והם צפויים לקנס מהנהלת הליגה.

 

מרקיף מוריס. צפוי לקבל קנס מהנהלת הליגה (gettyimages)

 

בקיץ הקודם הסכימו התאומים לחוזה מקביל לארבע שנים כל אחד, בהם הם התפשרו על סכום נמוך יותר, במטרה להישאר ביחד. השניים שיחקו ביחד בתיכון במכללת קנזס ולאחר שנה אחת בנפרד התאחדו שוב באריזונה. בראיון הגדיר מרקיף את הטרייד ששלח את מרכוס לפיסטונס כ"סטירה בפרצוף".

 

למרות האמירות הנחרצות, מרקיף הבהיר שהוא יתייצב למחנה האימונים אם עדיין יהיה שחקן פיניקס: "אני חייב להופיע, אין ספק, אין לי אופציה אחרת. אני מקצוען. אבל זה לא יגיע למצב הזה, אני אהיה בקבוצה אחרת עם פתיחת האימונים".

 

למרות תחושת "הבגידה", אומר מרקיף שאין לו בעיה לשחק בנפרד מאחיו: "אני אדם בוגר, אני יכול להתמודד עם דברים בכוחות עצמי. הבעיה היחידה שלי היא חוסר הכבוד שהסאנס הפגינו. קיצצנו בשכר שלנו כדי להישאר בפיניקס והטרייד מבלי שהתייעצו אתנו קודם לכן". מרקיף צפוי להרוויח שמונה מיליון דולר בשנה הקרובה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי