Sport1 Banner

שומרות על הבית: שיקגו וגולדן סטייט עלו ל-0:2

באטלר ונואה חוגגים. שמרו על הביתיות
באטלר ונואה חוגגים. שמרו על הביתיות | צילום: Gettyimages

באטלר הוביל את השוורים ל-82:91 על מילווקי. 87:97 לווריורס על ניו אורלינס

(גודל טקסט)

שיקגו בולס עלתה הלילה (בין שני לשלישי) ליתרון 0:2 בסדרה על מילווקי באקס בזכות ניצחון נוסף בביתה, הפעם 82:91. אחרי שבמשחק הראשון העיניים היו נשואות לעבר דריק רוז, שחזר לפלייאוף לראשונה אחרי 3 שנים, הלילה מי שגנב את ההצגה היה ג'ימי באטלר שהוביל את קבוצתו לניצחון ברבע האחרון והמכריע.

 

 

באטלר קלע 31 נקודות הלילה, ומתוכן 14 ב-12 הדקות האחרונות של המשחק – כשקבוצתו קלעה רק 20 נקודות ברבע זה. הוא גם קטף בנוסף 9 כדורים חוזרים ושמר על מינימום של 25 נקודות למשחק אחרי שני משחקים בסדרה. לפניו, במדי שיקגו, עשו זאת דריק רוז, לואל דנג, וכמובן – מייקל ג'ורדן.

 

דריק רוז קלע 15 נקודות, כולן במחצית השנייה ומסר 9 אסיסטים. אצל מילווקי בלט כריס מידלטון עם 22 נקודות ולצדו מייקל קרטר-וויליאמס עם 12. הם השניים היחידים שסיימו בדאבל-פיגרס.

 

במשחק נוסף שנערך הלילה, אפשר אפילו לומר הבוקר, גם גולדן סטייט ווריורס עלתה ל-0:2 בסדרה על ניו אורלינס בזכות 87:97.

הווריורס חוגגים ניצחון. קשה משציפו (Gettyimages)

הפליקנס, שסיימו במקום השמיני במערב, עושים חיים קשים מאוד לווריורס – שלמרות הכל הצליחו לרשום שני ניצחונות בית רצופים בפלייאוף והם ביתרון של 0:2 בסדרה לראשונה מאז 1989.

את קלעי גולדן סטייט הוביל קליי תומפסון עם 26 נקודות, וכמובן שסטף קרי היה בסביבה והיה האחראי על התקפת המארחת – הוא סיים עם 22 נק'. את קלעי הפליקנס הובילו אנתוני דייויס עם 26 נקודות ואריק גורדון עם 23. אוואנס, שנפצע במשחק הראשון, קלע 16 נקודות. 

עוד באותו נושא: ג'ימי באטלר, דריק רוז

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי