Sport1 Banner

דראפט ה-NBA: קארל אנתוני טאונס נבחר ראשון

טאונס. עוד בחירה ראשונה ממכללת קנטאקי
טאונס. עוד בחירה ראשונה ממכללת קנטאקי | צילום: AFP

מינסוטה הלכה על סנטר קנטאקי. טרייד של קליבלנד על בחירה מס' 24

(גודל טקסט)

טקס הדראפט המסורתי נערך הלילה (שישי) כרגיל ביום חמישי (שעון ארה"ב) האחרון של חודש יוני. הערב הבטיח להיות עמוס בטריידים, כשבמוקד היו דמרכוס קאזינס ולמרקוס אולדרידג', אך בסופו של יום נעשו עסקאות קטנות, בעיקר סביב השחקנים שנבחרו.

 

קארל-אנתוני טאונס נבחר בבחירה הראשונה על ידי מינסוטה והפך לפרשמן (שחקן שנה ראשונה במכללות) השישי ברציפות ששמו נקרא ראשון על ידי הקומישינר. הוא גם היה הראשון מבין שישה (!) שחקנים שנבחרו ממכללת קנטאקי של ג'ון קאליפרי (4 בסיבוב הראשון). מאז הגעתו של המאמן לאוניברסיטה ב-2010, נבחרו 22 שחקנים ששיחקו תחתיו בווילדקאטס – יותר מכל מאמן אחר בהיסטוריה.

 

 

ההפתעה הראשונה נרשמה כבר בבחירה השנייה, כשהלייקרס בחרו ללכת על רכז אוהיו סטייט, דיאנג'לו ראסל, במקום שחקן דיוק ג'אליל אוקאפור. הסנטר לא חיכה יותר מידי מאחר ונבחר מיד לאחר מכן על ידי פילדלפיה, שהפכה אותו לסנטר השלישי שהיא בוחרת ברציפות לאחר שבשנים הקודמות בחרו את נרלס נואלס (2013) וג'ואל אמביד (2014).

 

 

שני אירופיים נבחרו בבחירות הבאות. הניקס הלכו על קריסטאפס פורזינגיס הלטבי, כשמיד אחריו נבחר מריו הזוניה הקרואטי שישחק באורלנדו. השלימו את העשייריה: ווילי קאולי-סטיין (סקרמנטו), עמנואל מודיאיי (דנבר), פרנק קמינסקי (שארלוט) וג'סטיס ווינסלו (מיאמי).

 

קליבלנד בחרה את הרכז טיוס ג'ונס, שהוביל את דיוק לאליפות המכללות, בבחירה ה-24, אך מיד העבירה אותו למינסוטה בטרייד, וקיבלה את הטורקי הכישורני ג'די עוסמאן (בחירה 31) וראחים כריסמס מסיריקיוז (בחירה 36).

 

הטרייד המעניין של הערב היה זה בו שלחה ברוקלין את מייסון פלאמלי יחד עם הזכויות על פאט קונאטון עבור סטיב בלייק והבחירה מס' 23 בה נבחר רונדיי הוליס-ג'פרסון (אריזונה).

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי