Sport1 Banner

מכה קשה לבלאט: ארווינג ייעדר משארית הפלייאוף

ארווינג. יחמיץ את שארית הפלייאוף
ארווינג. יחמיץ את שארית הפלייאוף | צילום: AFP

גארד קליבלנד שבר את פיקת הברך מול גולדן סטייט. יחזור בעוד 3-4 חודשים

(גודל טקסט)

מכה קשה לקליבלנד קאבלירס ודייויד בלאט. גארד הקבוצה, קיירי ארווינג, אובחן כסובל משבר בפיקת הברך ויעבור ניתוח בימים הקרובים שישבית אותו משארית הפלייאוף. כך הודיעו הלילה (שישי) הקאבס.

 

ארווינג נפצע לפנות בוקר במהלך משחק 1 בסדרת הגמר מול גולדן סטייט, ובזמן ההארכה נאלץ לנטוש את הפרקט ולרדת לקבל טיפולים בחדר ההלבשה. קבוצתו הפסידה בסיום המשחק 100:108 והיא בפיגור 0:1 בסדרה, ותאלץ לנסות להסתדר בלעדיי האולסטאר אם ברצונה לזכות באליפות היסטורית.

 

 

"אני רוצה להודות לכולם על איחולי ההחלמה", פרסם הלילה ארווינג באינסטגרם. "צר לי שלא אוכל להמשיך לשחק העונה אך אני עדיין חלק מריצה מיוחדת בפלייאוף עם האחים שלי. זה באמת מאוד משמעותי עבורי לקבל את תמיכתם ואהבתכם. נתתי כל מה שהיה לי ואין לי שום חרטות. אני אוהב את המשחק הזה ואחזור בקרוב".

 

 

I want to thank everyone for the well wishes. Saddened by the way I had to go out but it doesn't take away from being apart of a special playoff run with my brothers. Truly means a lot for all the support and love. I Gave it everything I had and have no regrets. I love this game no matter what and I'll be back soon. To my brothers: You already know what the deal is. And to Delly: "ICE it down del" *Big Perk voice *

A photo posted by Kyrie Irving (@k1irving) on

 

הגארד ידוע כ"מועד לפציעות". עוד בשנתו היחידה בקולג', ב-דיוק, הוגבל ל-11 משחקים בלבד. אך זה לא מנע מקליבלנד לבחור בו בבחירה הראשונה של דראפט 2011. אך גם בארבע עונותיו בליגה הטובה בעולם החמיץ למעלה מ-60 משחקים, כולל כמה בפלייאוף הנוכחי.

 

ולמרות זאת, דווקא בעונה האחרונה שותף ל-75 משחקים (הכי הרבה בקריירה שלו), והמנוחה הארוכה שהייתה בין גמר המזרח ולגמר ה-NBA הייתה אמורה להקל על פציעתו. ואכן, ארווינג היה מצוין במשחק 1 ונתן את הופעתו הטובה ביותר, כנראה, בפלייאוף עם 23 נקודות, 6 אס' ו-7 ריב'. בטרם נפצע, כמובן.

 

ארווינג מחזיק את הברך הפגועה בזמן המשחק (AFP)

 

ארווינג צפוי להיעדר כשלושה עד ארבעה חודשים ולחזור לפעילות בתחילת העונה הבאה. משחק מספר שתיים בסדרה ייערך גם הוא באוקלנד, קליפרוניה, בלילה שבין ראשון לשני.

עוד באותו נושא: קיירי ארווינג

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי