Sport1 Banner

לאב: "אני חוזר לקליבלנד". תומפסון האריך חוזה

לאב. מעולם לא רציתי משהו יותר
לאב. מעולם לא רציתי משהו יותר | צילום: Gettyimages

הפורוורד שהחלים מפציעה ירוויח 110 מיליון דולר. דיווח שגם חברו חתם

(גודל טקסט)

יממה לאחר שהתחיל מועד ההעברות בליגת ה-NBA והשוק רותח. לאחר שבלילה דווח כי אנתוני דייויס, ברוק לופז, טד יאנג וכריס מידלטון סיכמו על חוזה חדש, היום (רביעי) אנחנו ממשיכים לקבל דיווחים חדשים.

 

הידיעה שתרגש את דייויד בלאט היא הסכמתו של קווין לאב לחתום על הארכת חוזה בקליבלנד לחמש שנים בהם ירוויח 110 מיליון דולר. לאב פרסם את הידיעה באתר השחקנים "Players' Tribune" ואמר: "הבנתי שאני רוצה להישאר בקבוצה במשחק הראשון של גמר ה-NBA. מעולם לא רציתי יותר לעלות על המגרש ולעזור לחברים שלי כמו ברגע הזה".

 

הוא לא היחיד שיישאר בקאבס, אחרי שבארה"ב מדווחים בשעה האחרונה שגם הפורוורד טריסטן תומפסון חתם על חוזה חדש וירוויח 80 מיליון דולר. אורך החוזה יהיה לארבע או חמש שנים.

 

 

אמיר ג'ונסון, הפורוורד של טורונטו, חתם בבוסטון תמורת 24 מיליון דולר לשתי עונות, כך מדווח אתר "יאהו". ג'ונסון שיחק שש עונות בראפטורס ובעונה שעברה ניפק מספרים של 9.3 נקודות ו-6.1 ריבאונדים למשחק.

 

דמיאן לילארד יחתום על הארכת חוזה בפורטלנד. הבלייזרס היצעו לו חוזה מקסימום – 120 מיליון דולר בחוזה לחמש שנים בזכות "חריגת דריק רוז" שמאפשרת לה להחתים אותו על חוזה גבוהה מסכום המקסימום.

שחקן הקבוצה למרכוס אולדריג', שלא צפוי להמשיך במועדון כבר הספיק להיפגש עם הרוקטס. הוא צפוי להיפגש בימים הקרובים עם עוד שש קבוצות שונות. המובילה שבהן היא סן אנטוניו, שמנסה בשעות האחרונות לשלוח את טיאגו ספליטר לאטלנטה. הטרייד יפנה לה 8.5 מיליון דולר בתקרת השכר.

 

 

עוד בגזרת הספרס, למרות עניין רב שעורר דני גרין ברחבי הליגה, הוא בחר להישאר בקבוצה וסיכם על חוזה לארבע שנים בשווי 45 מיליון דולר.

 

אולסטאר נוסף שימשיך ככל הנראה בקבוצתו, הוא ג'ימי באטלר. השחקן המשתפר של העונה האחרונה צפוי לחתום על חוזה מקסימום לחמש שנים בשווי 90 מיליון דולר. שחקן אחר שכבר סיכם על הארכת חוזה בקבוצה הוא מייק דאנליבי ג'וניור שיחתום על חוזה לשלוש שנים בשווי 14.4 מיליון דולר. לאחר הסיכום אמר שהוא בטוח שבאטלר ימשיך גם הוא בקבוצה.

 

 

עוד שם חם בשוק ההעברות הוא פול מילסאפ, שעל פי הדיווחים, במידה ולא יבחר להישאר באטלנטה יעבור לאורלנדו. המג'יק הציעו לפוורוורד, שהרגיש בשנים האחרונות שהוא מרוויח מתחת למחיר השוק שלו, חוזה של 80 מיליון דולר לארבע שנים.

 

כנראה שהעונה האחרונה של ההוקס היתה הבלחה חד פעמית, משום שגם דמארה קרול מצא לעצמו, ככל הנראה, קבוצה חדשה. הגארד-פורוורד הסכים לחוזה של 60 מיליון דולר לארבע שנים עם טורנטו. הוא צפוי לפתוח בחמישייה במקומו של טרנס רוס.

 

לאחר שטסו במיוחד לספרד, ראשי ממפיס קרובים להחתים את הסנטר מארק גאסול להארכת חוזה. הגריזליס נפגשים עם סוכנו של השחקן, רוברט פראה, במשרדו בברצלונה והם דנים על הפרטים הקטנים בטרם יוציאו הודעה רשמית.

 

 

סוגיית דווין וויד ממשיכה להתחמם. לפי אדריאן ווז'נרובסקי, השחקן דורש ממיאמי חוזה מקסימום למספר שנים. כזכור, וויד בחר לוותר על העונה האחרונה בחוזה הנוכחי שלו במטרה לחתום על חוזה ארוך יותר. ההיט קיוו שיצליחו לשכנע אותו לחתום על חוזה נמוך יותר.

 

בינתיים פט ריילי מפנה את המאמצים שלו לכיוונים נוספים. בנוסף למגעים המתקדמים עם גוראן דראגיץ', הם מעוניינים להחתים גם את קרלוס בוזר, שסיים את חוזהו בלייקרס וצפוי לחתום במשכורת מינימום.

 

שחקן נוסף שסיכם היום את תנאיו הוא אלכסיס אג'ינסה הצרפתי, שימשיך לארבע עונות נוספות בניו אורלינס פיליקנס. הוא צפוי להרוויח סכום של 20 מיליון דולר לאורך התקופה.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי