Sport1 Banner

רוז העניק לשיקאגו יתרון 1:2 על קליבלנד

רוז. ערב שלא יישכח
רוז. ערב שלא יישכח | צילום: AFP

26 שנה אחרי ג'ורדן, הגארד גם קלע עם הבאזר. הקליפרס הביסו את יוסטון

(גודל טקסט)

שיקאגו בולס ניצחה הבוקר (שבת) את קליבלנד 96:99 ועלתה ליתרון 1:2 בסדרת חצי גמר המזרח בפלייאוף ה-NBA משלשה ענקית של דריק רוז בשנייה האחרונה.

 

היה זה משחק סוער וצמוד, אשר הגיע לשיאו ברגעי הסיום הדרמטיים. ג'יי אר. סמית', שחזר מהשעייה בת שני משחקים, השווה את התוצאה עם שלשה פרועה משלו 10 שניות לסיום. אך הכדור האחרון הלך ל-MVP  של עונת 2010/11 שבעזרת הלוח הקפיץ את היונייטד סנטר והעניק לקבוצתו את הניצחון ממש עם הבאזר. 26 שנה ויום אחרי שעשה דבר דומה אחד, "אלמוני", בשם מייקל ג'ורדן עם אותה קבוצה לאותה קבוצה בפלייאוף.

 

 

רוז, שחזר קצת לפני הפלייאוף מעוד פציעה, הוכיח הפעם שהוא מסוגל להתמודד עם מנוחה של יום אחד בלבד. עד כה הממוצעים שלו ירדו משמעותית בהתאם לכמות המנוחה, אך הלילה הוא סיים עם 30 נק', 7 ריב' ו-7 אס' ב-39 דק'. ג'ימי באטלר, שנבחר לשחקן המשתפר ב-NBA, הוסיף 20 לבולס. למרות הניצחון, באילינוי ודאי מודאגים בעקבות פציעתו של פאו גאסול. הספרדי ירד לטיפול במהלך המשחק בשל פגיעה ברגל ולא חזר, ויעבור בדיקת MRI שתבחן האם מדובר בפציעה חמורה.

 

 

לברון ג'יימס היה קרוב לטריפל דאבל אצל קליבלנד עם 27 נק', 8 ריב' ו-14 אס' ואף עבר את לארי בירד בטבלה המוסרים הטובים ביותר בהיסטוריה של הפלייאוף. אך הפורוורד קלע באחוזים בינוניים (8/25), איבד 7 כדורים ובעיקר, קליבלנד ודייויד בלאט חסרו את קיירי אירווינג שהוגבל ל-11 נק' בלבד (3/13 מהשדה).

 

לברון. דאנק מרשים, אבל התקשה לבדו (AFP)

 

בלאט. סיבה לדאגה? (AFP)

 

ל.א. קליפרס – יוסטון רוקטס 99:124 (1:2 בסדרה)

 

כמו שיקאגו, גם הקליפרס ניצחו לפנות בוקר בבית ועלו ליתרון 1:2 בסדרה שלהם. אך כאן, למעשה, גם נגמר הדמיון בין שני המשחקים. הקבוצה מעיר המלאכים רמסה את הרוקטס בדרך לפער של 25 נקודות, בזכות רבע שלישי מוחץ (19:35) שהפך את 12 הדקות האחרונות לפרוטוקול בלבד.

 

כריס פול חזר מפציעה ושיחק לראשונה בסדרה, אך לאור התוצאה המוחצת שותף ל-23 דקות בלבד (12 נק' ו-7 אס'). בלייק גריפין המשיך להציג מספרים יפים עם 22 נק' ו-14 ריב', אך מעל לכולם היו ג'יי.ג'יי רדיק עם 31 נק' (5/6 מ-3) ואוסטין ריברס, הבן של דוק, שתרם לקבוצה של אביו 25 נק' גדולות מהספסל באחוזים מצוינים (10/13 מהשדה).

 

ג'יימס הארדן היה היחידי אצל האורחים שהגיע למשחק עם 25 נק' ו-11 אס'. דווייט הווארד הסתפק ב-14 ו-14. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי