Sport1 Banner

קר: "לא שיחקנו טוב, יש לנו מזל שניצחנו"

קר. שום דבר כבר לא מפתיע אותי בנוגע לקארי
קר. שום דבר כבר לא מפתיע אותי בנוגע לקארי | צילום: AFP

מאמן גולדן סטייט על פציעת אירווינג: "קליבלנד עדיין עמוסה בכישרון"

(גודל טקסט)

יום אחרי הניצחון הקשה בהארכה על קליבלנד במשחק הראשון של סדרת הגמר, התייצב הערב (שבת) סטיב קר למסיבת העיתונאים לקראת המשחק השני מחויך מתמיד. "קליבלנד היא עדיין קבוצה גדולה ועמוסה בכישרון", אמר כשהתבקש להעריך איך יריבתו תיראה בלי קיירי אירווינג הפצוע שלא יחזור לשחק בסדרה.

 

מאמן גולדן סטייט נשאל איך קבוצתו הצליחה להגביל את מספר הנקודות של קליבלנד מהזדמנות שנייה וענה בבדיחות הדעת: "זו תוצאה של אימון טוב. אמרתי להם: 'אחרי שהם לוקחים ריבאונד התקפה, אל תיתנו להם לקלוע!". כרגיל, לקר היו רק מילים טובות על סטפן קארי: "הגעתי לנקודה ששום דבר כבר לא מפתיע אותי לגביו, הוא פשוט קלעי אדיר".

 

 

"לא שיחקנו טוב במיוחד", הודה המאמן, "יש לנו מזל גדול שאנחנו ביתרון 0:1. היינו במרחק של אינץ' אחד מלהיות בפיגור בסדרה. הזריקה של אימאן שאמפרט בשנייה האחרונה נראתה בדרך הנכונה להיכנס".

 

קארי עצמו נשאל על ההגנה של קבוצתו על לברון: "הוא החזיק בכדור המון במשחק הראשון, אפילו כשקיירי עוד היה במשחק. היו לו משחקים בגמר המזרח עם 30 נקודות ו-13 אסיסטים, והוא כמובן יכול להשפיע על המשחקים בהמון דרכים. אנחנו נעשה מה שנוכל כדי למנוע ממנו את זה". ה-MVP של העונה, שנולד באקרון באותו בית חולים כמו לברון, הוסיף בחיוך: "אני בטוח שיצא מבית החולים הזה עוד הרבה מאוד כישרון… הסקאוטים צריכים לעמוד שם בתור".

 

אגב, לא רק באירופה התעניינו בגמר ליגת האלופות. ליאנדרו ברבוסה הברזילאי, שמן הסתם החזיק אצבעות לדני אלבס וניימאר נגד יובנטוס, הציב מחשב נייד על אחד השולחנות באימון הווריורס וצפה במשחק בעניין רב לצד האריסון בארנס.

 

עוד באותו נושא: סטיב קר, סטפן קארי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי