Sport1 Banner

הקאבס הובסו ב-39 הפרש בבוסטון

|

בלאט נתן מנוחה לכל הכוכבים שלו וקליבלנד נוצחה 117:78. מילווקי עלתה לפלייאוף

(גודל טקסט)

מאת: מערכת אתר ספורט1                     צילומים: Gettyimages

 

לאחר שהבטיחה כבר את המקום השני, ולא נותר לה יותר מידי על מה לשחק, בחר דייויד בלאט לתת מנוחה לכוכבים שלו וראו את זה על המגרש כשבוסטון הביסה את קליבלנד 78:117.

 

כידוע, הסלטיקס שעדיין נאבקים על המקום השביעי בפלייאוף, קטעו ביום שישי את רצף הניצחונות של קליבלנד, וחובבי הקונספירציה יכולים לשאול האם הקאבס לא עושים זאת במטרה לפגוש אותם בסיבוב הראשון בפלייאוף. אייזיה תומאס, עם 17 נקודות, הוביל רשימה של שבעה שחקנים בבוסטון שקלעו בדאבל פיגרס. אימן שאמפרט בלט בקליבלנד עם 15 משלו.

 

 

מילווקי – ברוקלין 73:96

 

בשנה שעברה סיימו הבאקס עם המאזן הגרוע ביותר בליגה, אך היום היא הבטיחה השתתפות בפלייאוף, לאחר הניצחון המרשים על ברוקלין שעדיין נאבקת על המקום השמיני במזרח 73:96. הרבה אנשים פקפקו בתחילת השנה כשג'ייסון קיד עזב בטריקת דלת את הנטס ועבר למילווקי אבל הוא הוכיח, שוב, כי אסור לזלזל בו. קיד הצליח להתגבר על קשיים רבים בעונה, בעיקר עם פציעתו של הרוקי ג'אברי פארקר, אך מספר רב של שחקנים ובראשם יאניס אטטקומפו עשו אצלו פריצה מרשימה והקרב הפלייאוף מול שיקאגו צפוי להיות מרתק.

 

ארסן איליאסובה הוביל את קלעי הבאקס עם 21, כשאו ג'יי מאיו תורם 17 מהספסל. ברוק לופז עם 12 נק' ו-10 ריב' היה נקודת האור הבודדה בשורות ברוקלין.

 

עוד באותו נושא: ג'ייסון קיד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי