Sport1 Banner

ממפיס בחצי הגמר, אטלנטה עלתה ל-2:3

גאסול. מול גולדן סטייט יצטרך יותר עזרה מהגארדים
גאסול. מול גולדן סטייט יצטרך יותר עזרה מהגארדים | צילום: Gettyimages

הגריזליס השלימו 1:4 על פורטלנד, ההוקס התאוששו מול ברוקלין נטס

(גודל טקסט)

אחרי שבוע וחצי של פלייאוף, נקבע באופן רשמי המצ' אפ הראשון של הסיבוב השני, כאשר ממפיס סגרה עניין מול פורטלנד בחמישה משחקים וסידרה לעצמה מפגש מרתק מול גולדן סטייט בחצי גמר המערב. הבלייזרס סיימו אמנם במקום הרביעי במערב (בזכות ראשות הבית), אבל במאזן גרוע יותר משל הגריזליס, שהתאוששו מההפסד היחיד שלהם בסדרה וניצחו לפנות בוקר (חמישי) 93:99 במשחק מס' 5.

 

ממפיס קלעה רק שלשה אחת ב-7% ונראה שהתגעגעה יותר מתמיד למייק קונלי, אבל מארק גאסול הנפלא (26 נקודות ו-14 ריבאונדים) שלט מתחת לסלים והבטיח לה את הניצחון. קורטני לי הוסיף 20 וזאק רנדולף קלע 16 נקודות והוריד 8 ריבאונדים. בסיבוב הבא, עם כל הכבוד לניק קלאת'יס ובנו אודריך, ממפיס תצטרך תרומה משמעותית הרבה יותר מול הקו האחורי המפחיד של גולדן סטייט.

 

 

סי.ג'יי מקולום, אחיו של אריק ששיחק בעבר בנתניה ובכפר סבא, הבריק עם 33 נקודות ושבע שלשות עבור המפסידים, אבל למרכוס אולדרידג' נעצר על 14 נקודות ב-5 מ-18 מהשדה. דמיאן לילארד סגר סדרה חלשה עם 22 נקודות ופי שניים איבודים מאסיסטים (3:6), ניקולה באטום הוריד 10 ריבאונדים ומסר 7 אסיסטים, אבל קלע רק 7 נקודות ב-2 מ-12 מהשדה.

 

 

 

אטלנטה התאוששה מצמד הפסדים בברוקלין וחזרה ליתרון 2:3 עם ניצחון בית, 97:107. כל שחקני החמישייה של ההוקס קלעו בדו-ספרתי, בהובלת דמארה קארול שקלע 24 ואל הורפורד (15 ריבאונדים) וג'ף טיג שתרמו 20 כ"א. קייל קורבר הוסיף 17 וחמש שלשות. אלן אנדרסון, אקס-מכבי ת"א, קלע 23 לנטס, שקיבלו רק 5 נקודות ב-25% מהשדה מדרון וויליאמס. בין שישי לשבת תחזור הסדרה לברוקלין, שתנסה לכפות משחק שביעי בג'ורג'יה ביום ראשון.

 

 

עוד באותו נושא: דמארה קארול, מארק גאסול

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי