Sport1 Banner

בשל היעדרות בראיינט: לברון יוותר על ריו?

ג'יימס. הפרישה של קובי מעציבה אותי
ג'יימס. הפרישה של קובי מעציבה אותי | צילום: Gettyimages

בארה"ב מדווחים שג'יימס ציפה שיערכו פרידה אחרונה בהחלט לכוכב הלייקרס

(גודל טקסט)

קובי בראיינט נפרד הלילה (חמישי) בפעם האחרונה מהאוהדים בקליבלנד, כאשר המפגש שלו עם לברון ג'יימס גנב את הכותרות ברחבי ארה"ב, אך כעת מסתבר שאולי יהיו לזה השלכות מרחיקות לכת.

 

המלך של אוהיו ציין בפני התקשורת כי החזיק את הפוסטר של בראיינט מעל המיטה בחדר ובתחילת הקריירה ניסה לחקות את התסרוקת של אליל ילדותו. ההשפעה של הממבה השחורה על הקריירה של ג'יימס משמעותית כל כך, עד שההחלטה של בראיינט לא להעמיד את עצמו לרשות נבחרת ארה"ב, יכולה לגרום לפרישתו של הכוכב הגדול בליגה.

 

 

"הפרישה של קובי בסוף העונה בהחלט מעציבה אותי", אמר לברון בסיום המשחק בין הקבוצות, "כשגדלתי רציתי להיות בדיוק כמוהו. הוא הוסיף וציין שעדיין לא קיבל החלטה האם להופיע לאימוני הנבחרת: "הפעם האחרונה שחשבתי על הנבחרת היתה לאחר ההודעה של קובי שהוא לא ישחק בריו". ההערכות הן שהכוכב ציפה שבנבחרת יערכו לבראיינט "פרידה אחרונה בהחלט.

 

מאמן הנבחרת, מייק ששבסקי, זימן 30 שחקנים מהם יבחר את הסגל הסופי שיטוס לריו. כאשר אתמול הוחלט לזמן גם את דמיאן לילארד מפורטלנד לרשימה המורחבת. גם ללא ג'יימס, ארה"ב נותרה המועמדת הבולטת לזכות בתואר האולימפי והיא מחזיקת התואר מאז משחקי בייג'ין 2008.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי