Sport1 Banner

מה עם כספי? דיבאץ וקארל יעזבו בקיץ

דיבאץ. כנראה שהתפקיד גדול עליו
דיבאץ. כנראה שהתפקיד גדול עליו | צילום: Gettyimages

בסקרמנטו החלו בשיחות עם מחליפים ולכן לא צפויים טריידים עד סיום החלון

(גודל טקסט)

ויויאק רנאדיב רכש את סקרמנטו ב-2013 במטרה להחזיר אותה לימים הגדולים של תחילת שנות ה-2000, לצורך כך הוא שכר את אחד מכוכבי אותה קבוצה, ולאדה דיבץ' ומינה אותו לג'נרל מנג'ר. עם זאת, כעת מדווחים בארה"ב שהבעלים הבין לאחר פחות משנה שעשה טעות והוא צפוי לבצע שינויים בקיץ, שנה לאחר שמינה את שחקן העבר לתפקיד.

 

אדריאן ווז'רנובסקי מ"יאהו" מדווח כי רנאדיב הבין במהלך העונה כי דיבץ' עדיין לא מוכן לתפקיד והוא לא מצליח להתמודד עם מורכבותו והשינויים הצפויים בחוזה השכר החדש של הליגה. על פי אותו דיווח הנהלת הקבוצה תבקש גם לסיים את תפקידו של ג'ורג' קארל וחיפוש אחר מחליף יחל לאחר שימונה מנכ"ל חדש. כמו כן, הכוונה עתידה להשפיע על שוק ההעברות, כאשר הקינגס ימנעו מלבצע שינויים בקבוצה. גם עמרי כספי, ששמו הוזכר לא מעט בהקשר של קבוצות אחרות, צפוי להישאר בבירת קליפורניה.

 

 

בסקרמנטו החלו כבר בשיחות חשאיות עם מועמדים פוטנציאלים ובמהלך סוף שובע האולסטאר הם הגבירו את מאמציהם למציאת מחליף לדיבאץ'. עם זאת, עדיין לא ברור אם המנכ"ל יסיים את תפקידו במועדון או יחזור לתפקיד פחות בכיר עד אשר יצבור ניסיון מתאים.

 

כמו כן, הקינגס מעוניינים לסיים את ההתקשרות עם ג'ורג' קארל בסיום העונה. כזכור, הקינגס הבטיחו כי המאמן ישאר עד לסיום העונה, אך הם לא מעוניינים להמשיך איתו מעבר לכך. רשימת המועמדים, נכון לשלב זה כוללת את תום ת'יבודו, ג'ף ואן גנדי וסקוט ברוקס ובהנהלה בטוחים שאף אחד מהם לא יסכים להגיע לבירת קליפורניה ללא שינויים מרחיקי לכת בהנהלה.

עוד באותו נושא: ג'ורג' קארל, ולאדה דיבץ'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי