Sport1 Banner

קארל: השנה זה פשוט תענוג לאמן את כספי

כספי. המשחק שלי שונה עכשיו לחלוטין
כספי. המשחק שלי שונה עכשיו לחלוטין | צילום: AFP

מאמן סקרמנטו בראיון: "הוא מבין את המשחק יותר טוב מרוב השחקנים בקבוצה"

(גודל טקסט)

בעונתו השביעית בליגה עומרי כספי הפך, כמעט מבלי לשים לב, לאחד השחקנים היעילים בליגה. הישראלי שהתחיל את עונתו הרביעית בסקרמנטו הפך לאחד השחקנים האהובים על המאמן ג'ורג' קארל, כשהוא מעמיד ממוצעים של 12.1 נקודות, 6.3 ריבאונדים אך בעיקר 42% מעבר לקשת.

 

"אני חושב שהוא הגיע למצב בו הוא הצליח להפתיע גם את עצמו", אמר קארל על השיפור בקליעה של הפוורוורד שלו בראיון לסוכנות AP. "אף אחד, אפילו לא הוא, חשב שהוא יכול להגיע למצב בו הוא קולע 40% מחוץ לקשת".

 

 

"הוא כנראה מבין את המשחק טוב יותר מרוב השחקנים. כמאמן, מה שאני הכי אוהב אצלו זאת הגישה שלו בהגנה, פשוט תענוג לאמן אותו השנה", סיכם קארל.

 

קארל. "הצליח להפתיע גם את עצמו" (AFP)

 

בכתבת פרופיל שנעשתה עליו על ידי הכתב אהרון הלר כספי סיפר על הדרך שעשה כדי להגיע לליגה הטובה בעולם: " כשהייתי ילד ה-NBA היה יותר אשליה מאשר חלום. אני בטוח שכמוני היו עוד אלפים שהיו בטוחים שהם יגיעו לליגה יום אחד, איכשהו אצלי זה התגשם".

 

"יש הרבה מרכיבים להצלחה", המשיך כספי, "זה לא משהו שקורה בין לילה. זה תהליך שמגיע עם שנים של עבודה, התמדה ולמידה. כשהייתי צעיר הייתי לא מלוטש, היה לי את הפוטנציאל אבל לא הבנתי כמה עבודה דרושה כדי לממש אותו. המשחק שלי שונה עכשיו לחלוטין".

עוד באותו נושא: ג'ורג' קארל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי