Sport1 Banner

ג'ו דומארס צפוי להתמנות למנכ"ל הפליקנס

דומארס. חוזר לשורשים?
דומארס. חוזר לשורשים? | צילום: Gettyimages

הבעלים של ניו אורלינס איבד אמון בדל דמפס בגלל פתיחת העונה הרעה. קאליפרי לנטס?

(גודל טקסט)

בלי שום ספק האכזבה הגדולה ביותר של עונת ה-NBA היא ניו אורלינס פליקנס. הקבוצה שהיתה צפויה לעשות את הצעד הנוסף ולהעפיל לפלייאוף במערב, נמצאת בתחתית הלגה עם מאזן של 25:11. כעת נראה שמי יאבד את כיסאו יהיה המנכ"ל דל דמפס ומי שיחליף אותו יהיה ג'ו דומארס.

 

על פי דיווחים ברחבי הליגה, דמפס (שהיה לאחרונה בישראל), איבד את אמונו של הבעלים טום בנסון, שמינה מעליו את מנכ"ל קבוצת הפוטבול של ניו אורלינס הסיינטס מיקי לומיס. "כולם יודעים שזה מהלך זמני", אמר לאחרונה אחד המנכ"לים בליגה ורמז על כך שאנחנו עתידים לראות שינוי בעמדה הבכירה בקבוצה.

 

 

דומארס, חבר היכל התהילה שכיהן בתפקיד דומה בדטרויט, הוא המועמד המוביל בשל קשריו הקרובים עם הבעלים והעובדה שנולד בלואיזיאנה. הוא זכה בתואר מנכ"ל השנה ב-2003 ושנה לאחר מכן הפיסטונס זכו באלופות. הוא סיים את תפקידו בקבוצה לפני כשנה, לאחר שדטרויט החמיצה את הפלייאוף חמש שנים ברציפות.

 

בעניין אחר, ברוקלין נטס, שפיטרו את מאמנם ליונל הולינס מעוניינים לזכות בשירותיו של מאמן קנטאקי, ג'ון קאליפרי. המאמן, שהפך למגייס הכישרונות הגדול של עולם המכללות, אימן את הקבוצה בשנות ה-90 (אז שיחקה בניו ג'רזי) ועל פי ההערכות ידרוש 120 מיליון דולר בחוזה ל-10 שנים. אגב, הוא סירב להצעה לאמן את קליבלנד לפני שהם עברו למועמד השני ברשימה, דייויד בלאט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי