Sport1 Banner

טל ברודי בין המועמדים להיכנס להיכל התהילה

ברודי. נכנס לרשימה יוקרתית
ברודי. נכנס לרשימה יוקרתית | צילום: אריק סולטן, מעריב

הישראלי ברשימת הכדורסלנים הבינ"ל. מובילים את הרשימה: שאק ואייברסון

(גודל טקסט)

טל ברודי זכה הלילה (שלישי) לכבוד עצום משום שנכלל ברשימה הראשונית של שחקנים המועמדים להיכנס להיכל התהילה על שם נייסמית'. הוא  נכלל בקטגוריית השחקנים הבין לאומיים, כשאיתו ברשימה ניתן למצוא אגדות כמו יאו מינג, ולדה דיבץ', טוני קוקוץ', ניקו גאליס.  ברודי כבר חבר בהיכל התהילה של הספורט היהודי ובהיכל התהילה של אוניברסיטת אילינוי.

 

למרות הגאווה המקומית, מי שמוביל את רשימת המועמדים השנה הוא שאקיל אוניל שצפוי להיות בחירה בטוחה כבר בשנתו הראשונה. אגב, הכללתו של שאק התאפשרה בעקבות שינוי התקנון לפני כשבוע, כדי שיאפשר להעמיד לבחירה  שחקנים ארבע עונות לאחר פרישתם. עוד צפוי להיבחר: אלן אייברסון, אשר גם לו זאת שנה ראשונה בה הוא רשאי להיבחר.

 

 

עוד מועמדים מובילים הם מאמן המכללות טום איזו שהוביל את מישיגן סטייט לאליפות אחת ו-7 הופעות בפיינל-פור. בקטגוריית הנשים ניתן למצוא את שריל סוופס, שזכתה בארבע אליפויות WNBA ונבחרה שלוש פעמים ל-MVP של הליגה.

 

אוניל. מוביל את הרשימה לשנת 2016 (gettyimages)

 

עוד שמות מעניינים: כריס וובר (שחקנים), מארק אגוואייר (שחקנים), ביל פיץ' שנכלל ברשימת עשרת המאמנים הגדולים בתולדות ה-NBA (מאמנים), מוריס צ'יקס (שחקנים), איי. סי. גרין (שחקנים), טים הארדוואי (שחקנים), גלן רובינסון (שחקנים), בו ראיין (מאמנים), רג'י תיאוס (שחקנים). בקטגוריות המיוחדות ניתן למצוא את השדרים מארב אלברט, ג'וני מוסט ומרטי גליקמן, את מנכ"ל הבולס לשעבר ג'רי קראוס ואת נבחרת ארה"ב למשחקים האולימפיים ב-1936 (השנה הראשונה בה נכלל כדורסל בתוכנית האולימפית).

 

שמות המועמדים הסופיים יוכרזו ב-12 בפברואר, במהלך סוף השבוע של אולסטאר ה-NBA, רשימת השחקנים הנבחרים תפורסם ב-4 באפריל, יממה לפני גמר המכללות.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי