Sport1 Banner

פניני: "הרגליים שלי עדיין סוחבות, אבל זה בעיקר המוח"

גיא פניני
גיא פניני | עדי אבישי

אחרי שהצטיין בניצחון הפועל חולון על שטרסבורג, הישראלי בן ה-36 הסביר: "מרגיש הרבה יותר טוב גם מבחינת הראש וגם מבחינת ביטחון עצמי". וגם: הסיכוי להעפיל לשלב הבא והתרשמותו מסטפאנוס דדאס

(גודל טקסט)

אחרי שהצטיין פעם נוספת וסחף את הפועל חולון ל-94:101 על שטרסבורג במסגרת ליגת האלופות של פיב"א, גיא פניני בן ה-36 דיבר הערב (רביעי) בתכנית הספורט של 103FM והסביר: "איך עשיתי את זה? הרגליים עדיין סוחבות, אבל זה בעיקר המוח".

פניני סיפר: "השיקום שלי אחרי הפציעה היה ממש ברמה גבוהה. בהתחלה היה לי מאוד קשה וזה התבטא גם ביכולת וגם במספרים, שזה לגיטימי כי הייתי בחוץ במשך חצי שנה. אחרי חודשיים וחצי במגרשים, כיום אני מרגיש הרבה יותר טוב גם מבחינת הראש וגם מבחינת ביטחון עצמי. בהתחלה כשעליתי על המגרש חשבתי על כל צעד, עכשיו כל התמונות חזרו להיות אוטומטיות ואני מרגיש הרבה יותר טוב עם עצמי".

על הסיכוי הקלוש של הפועל חולון להעפיל לשלב הבא בליגת האלופות: "זה לא יהיה קל ואנחנו יודעים היטב את איכות הקבוצות שמשחקות נגדינו. יש לנו משחק חוץ קשה בספרד ואחר כך עוד אחד בחוץ מול ססארי, אבל אנחנו ניקח את זה משחק אחרי משחק ונקווה לעשות תוצאות יפות. גם אם ננצח את כל המשחקים שנותרו לנו, אנחנו עדיין לא נהיה תלויים בעצמנו, כך שאנחנו רוצים קודם כל להתייצב כקבוצה".

על פתיחת העונה הרעה שהובילה בין היתר לפיטוריו של המאמן שרון דרוקר: "הצטרפו אלינו בתחילת העונה שלושה או ארבעה שחקנים צעירים בלי ניסיון באירופה והיה להם קצת קשה להתאקלם, ואז נכנס הלחץ והייתה גם את התקרית עם לטאביוס וויליאמס אחרי משחק הגביע, וכל רגע התחלף לנו שחקן".

על המאמן החדש סטפאנוס דדאס: "הוא מתנהג ממש בסדר, הוא לא אחד מאותם מאמנים יוונים שהם דיקטטורים. הוא התאים את עצמו לקבוצה וסידר כמה דברים בהגנה ובהתקפה. בגדול הוא ממש ייסודי ואנחנו שמחים שהוא איתנו. הוא מנסה לסדר את ההגנה ולהכניס בנו את הרוח היוונית שזה קודם כל להאט את המשחק ולשלוט בקצב שלו, אבל בסופו של דבר יש פה אופי של שחקנים וקשה לשנות אותו בשבועיים. האופי של הקבוצה הוא מאוד התקפי ואנחנו נצטרך לשים מעכשיו את הדגש גם על ההגנה".

 

עוד באותו נושא: גיא פניני

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי