Sport1 Banner

דיווח: גל מקל מועמד לחתום ברג'יו אמיליה מהליגה האיטלקית

גל מקל
גל מקל | טוויטר

בארץ המגף טוענים כי הקבוצה, שסיימה את העונה שעברה בתחתית הטבלה, סימנה את הרכז הישראלי כשם המוביל להצטרף אליה, והצעה תיעשה בימים הקרובים. אקס הפועל י-ם ג'וש אוונס כבר חתם בקבוצה

(גודל טקסט)

האם גל מקל מצא קבוצה חדשה? הרכז הישראלי, ששוחרר בסוף העונה מזניט סנט פטרסבורג הרוסית לאחר שלא זכה להרבה דקות, נמצא על הכוונת של קבוצה מליגת העל האיטלקית. על פי האתר "BasketMarche", רג'יו אמיליה התעניינה בישראלי בן ה-31 ועשויה לצרף אותו לפני פתיחת העונה.

הקבוצה מצפון איטליה תחל את העונה בעוד כחודש וחצי, ומחפשת חיזוק בעמדת הפוינט גארד. מאמן הקבוצה מוריזיו בוסקאליה רוצה עוד שני שחקנים שישלימו לו את הסגל, ובאיטליה מדווחים שהוא יפנה למקל בימים הקרובים. מקל שיחק באיטליה ב-2011/12, אז לבש את מדי בנטון טרביזו.

רג'יו אמיליה, הידועה גם כפלקנסטרו רג'אנה, סיימה את העונה האחרונה בתחתית הליגה האיטלקית במקום ה-13. בעשור הקודם היא נחשבה לקבוצת צמרת, אם כי מעולם לא זכתה באליפות והישג השיא שלה בליגה הוא מקום שני ב-2015. התואר היחיד בהיסטוריה של המועדון הוא זכייה ביורוצ'אלנג' לפני חמש שנים.

ג'וש אוונס. קטש ייאלץ להסתדר בלעדיו (דני מרון)
ג'וש אוונס. קטש ייאלץ להסתדר בלעדיו (דני מרון)

בינתיים, רג'יו החתימה הערב (שבת) עוד מישהו שמכיר היטב את הליגה הישראלית: ג'וש אוונס, כוכב הפועל ירושלים בעונה החולפת, חתם בקבוצה. אוונס, שרשם בבירה 9.6 נק', 7 ריב' ב-34 משחקים בליגת ווינר, היה שותף לזכייה של האדומים בגביע המדינה, אך לא הצליח להתעלות בליגת האלופות, שם כשלו האדומים בניסיון להעפיל לפיינל פור ליגת האלופות של פיב"א. במפעל זה רשם אוואנס 7.1 נק' והוריד 6.6 ריב'.

אוואנס בוגר מכללת סטנפורד (2012), שיחק לראשונה באירופה בהפועל ת"א אותה אימן ארז אדלשטיין (עונת 2013/14) זאת לאחר שלא נבחר בדראפט 2013 ונופה משארלוט בובקאטס מה-NBA קבוצה שנרכשה ב-2010 בידי מייקל ג'ורדן. לפני שנחת בישראל והצטרף לעודד קטש בירושלים, הוא כיכב בטופאש בורסה הטורקית, בא.א.ק אתונה, בקרשיאקה (טורקיה), ובאיטליה בטרנטו וונציה.

עוד באותו נושא: גל מקל, רג'יו אמיליה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי