Sport1 Banner

ווילבקין: "ביורוליג קיבלו החלטה נכונה. הרבה שחקנים עדיין לא בכושר"

סקוטי ווילבקין
סקוטי ווילבקין | אודי ציטיאט, מינכן

הגארד של מכבי תל אביב התראיין באתר הרשמי של המפעל האירופי וחיזק את החלטתו לסיים את העונה: "כשהגעתי לישראל עדיין לא הייתי מוכן לחזרה ואני מאמין שגם אחרים. עונת 2020/21 תהיה לפי דעתי משהו מיוחד"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

הנהלת היורוליג עדיין מתקשה לעכל את ביטול עונת 2019/20 בשל התפרצות הקורונה, ולשם כך באתר הרשמי של המפעל האירופי ראיינו את השחקנים המצטיינים של העונה, שסיפרו מה דעתם על ההחלטה הרת הגורל. הנציג של הצהובים הוא כמובן סקוטי ווליבקין, שקיבל את הבשורה ברגשות מעורבים.

"ביטול העונה השאיר טעם חמוץ מתוק, כי רצינו לסיים את העונה כל עוד אנחנו יכולים. נגיף הקורונה שינה לכולם את כל התוכניות. בנוסף, מבחינה אישית מכבי תל אביב נתנה עונה טובה הרבה יותר מאשר בשנים האחרונות, אז אנחנו מאוד רצינו לקבל את ההזדמנות להילחם על האליפות".

"אבל בעקבות המצב הבריאותי ודרך ההתמודדות השונה במדינות, אני מקבל את ההחלטה ואני חושב שזו הייתה ההחלטה הנכונה לסיים את העונה. לפי דעתי הדבר הראשון שהיורוליג צריך לדאוג לו, הוא למצב הבריאותי של השחקנים".


"רצינו לסיים את העונה כל עוד אנחנו יכולים". סקוטי ווילבקין (אודי ציטיאט, ולנסיה)

"כמובן שזו לא הייתה ההחלטה קלה בכלל, הרבה מאוד משפחות כנראה רצו להמשיך ולראות כדורסל, אבל אני נותן להנהלת היורוליג את כל הקרדיט. הם חשבו על כך הרבה והשיקול לבטל לא נבע רק מהשיקול הבריאותי. שחקנים לא התאמנו הרבה זמן והם לא היו מוכנים לפתיחת העונה. אני יכול לומר על עצמי כשחזרתי לישראל ואני עדיין מחוץ לעניינים, אז אני יכול להניח שגם שאר השחקנים נמצאים באותו מצב כמוני".

"קשה לי לומר כמה אני מתגעגע לכדורסל, כי אני לא זוכר מתי בפעם האחרונה כל כך הרבה זמן לא שיחקתי. לכן אני חושב שעונת 2020/21 תהיה משהו מיוחד".


"מאמין שעונת 2020/21 תהיה משהו מיוחד". סקוטי ווילבקין (עדי אבישי)

עוד באותו נושא: יורוליג, סקוטי ווילבקין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי