Sport1 Banner

ארגון השחקנים בירך על סיום היורוליג: "שת"פ הכרחי לעתיד טוב יותר"

לואיג'י דאטומה
לואיג'י דאטומה | אתר היורוליג

ההחלטה להכריז על ביטול עונת 2019/20 התקבלה בסיפוק. היו"ר לואיג'י דאטומה, כוכב פנרבחצ'ה: "עלינו לנצל את הזמן הזה כדי להתכונן בצורה הטובה ביותר לעונה הבאה ולקחת את הכדורסל האירופי לרמה הגבוהה ביותר"

(גודל טקסט)

ההחלטה לבטל את עונת 2019/20 ביורוליג וביורוקאפ נובעת בעיקרה מהתנגדות השחקנים לשוב לפרקט. בימים האחרונים עשרות מכוכבי הקבוצות הגדולות ביבשת ניצלו את הרשתות החברתיות כדי להביע התנגדות נחרצת לחידוש העונה וגם ארגון שחקני היורוליג והקפטנים הבהירו רשמית כי אין ברצונם לשוב לשחק העונה לאור הסכנה הנשקפת לבריאותם לטענתם. כעת, שעה קלה לאחר ההחלטה הרשמית על סיום התחרויות, הגיעה תגובת הארגון.

"ארגון השחקנים מברך את ההחלטה לבטל את היורוליג, תוצאה הכרחית אשר מבטיחה את בריאותם ובטיחותיים של כל בעלי העניין ומאפשרת לכולם מספיק זמן כדי להתכונן לעונה הבאה בפרטי פרטים.

"ארגון השחקנים מודע לסיטואציה הקשה שהכדורסל האירופי מתמודד מולה בזמנים אלה בגלל נגיף קורונה, שהשפיע עמוקות על הספורט שכולנו כל כך אוהבים. במצב חדש וחסר תקדים זה, הראו השחקנים, המועדונים והנהלת היורוליג שיתוף פעולה חיובי והכרחי לקראת עתיד כדורסל טוב יותר".


לארקין. "שיתוף פעולה הכרחי לקראת עתיד טוב יותר" (אתר היורוליג)

בארגון השחקנים גם הבהירו לראשונה מדוע התנגדו לחידוש הליגות לכל אורך השבועות האחרונים: "זה לא היה רק כדי להבטיח את בריאותם של כמעט 300 שחקני הליגה, אלא גם את בריאותם של מאמנים, אנשי מועדון, גורמים רשמיים, עובדי משחק, מתנדבים, תקשורת והאוהדים שהשתתפו במשחקים בכל היבשת".

לואיג'י דאטומה, יו"ר ארגון השחקנים וכוכב פנרבחצ'ה, הוסיף בשמו: "לבטל את עונת היורוליג זו הייתה החלטה קשה, אך נכונה. אני רוצה להודות לכל המעורבים על שנקטו בצעד כל כך קשה. בריאותם של השחקנים וכל המעורבים היא בעדיפות עליונה ואחרי שהתקבלה החלטה כזו, אני מרגיש גאה להיות חלק מארגון כזה".

דאטומה גם פנה לכלל השחקנים ואמר: "עלינו לנצל את הזמן הזה כדי להתכונן בצורה הטובה ביותר לעונה הבאה. בואו ניקח את הכדורסל האירופי לרמה הגבוהה ביותר שהוא היה מבחינת מיומנויות, תחרות ומעורבות למען עתיד טוב יותר".


דאטומה, יו"ר ארגון השחקנים (אתר היורוליג)

עוד באותו נושא: ארגון השחקנים, יורוליג

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי