Sport1 Banner

ספרופולוס: "ווילבקין נתן הופעה ברמת פלייאוף". אבדיה: "יום הזוי"

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | דני מרון

למרות הניצחון על אנדולו והעלייה לפלייאוף לראשונה מאז 2015, מאמן מכבי ת"א לא ממהר לצאת בהצהרות: "עדיין מוקדם לדבר על המשך העונה". הפורוורד הישראלי הוסיף: "זה כמו יום אבל לשחק בלי קהל"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הבטיחה הערב (רביעי) את מקומה בפלייאוף לראשונה מאז 2015 אחרי ניצחון 75:77 יוקרתי ודרמטי כאחד על אנדולו אפס בהיכל מנורה. אך עיקר ההתעסקות הערב הייתה לגבי הכנסת הקהל לאולם בעקבות הוראת משרד הבריאות על איסור התקהלות מעל 5,000 של אנשים.

מכבי תל אביב פתחה את שעריה לאוהדים רק חצי שעה לפני ההתמודדות וההודעה הרשמית הגיעה רק בתום שלושה רבעים: "לאור ההודעה שהוצאה בשעות אחר הצהריים המאוחרות בדבר איסור קיומם של אירועים בהם נוטלים חלק מעל 5,000 צופים, קיימה הנהלת המועדון דיונים קדחתניים עם כל הגורמים הקשורים בנושא על מנת להביא לכך שאכן תותר כניסתם של כל הצופים בהיכל, שחלקם בוודאי היו בדרכם למשחק".

"רק בסמוך לשעה 20:45 ולאחר מאמצים רבים התירו הגורמים המוסמכים לפתוח את שערי ההיכל. אנו מבקשים את הבנת האוהדים לסיטואציה. עשינו כל מאמץ שתוכלו להגיע ולצפות במשחק. אנחנו מודים לכם על עמידתכם איתנו במצב מורכב זה".


רק 3,330 אוהדים הגיעו להיכל מנורה (דני מרון)

לאחר הניצחון אמר המאמן יאניס ספרופולוס: "זה יום חריג כי ניצחנו? (צוחק). אבל היה יום לא קל בשל כל הדיבורים על נגיף הקורונה ולא ידענו אם יהיה קהל או לא יהיה קהל. וניסינו להיות מאוד יעילים בסיום המשחק ניצחנו, אני חושב שהשחקנים נתנו מחצית טובה ונראנו טוב מבחינה הגנתית, פרט למספר דקות ברבע השני".

על העלייה לפלייאוף: "אני לא רוצה לתת הצהרות לגבי המשך העונה, זה עדיין מוקדם לדבר על זה. צריך להמשיך להילחם כמו שעשינו עד כה. הופעתו של ווילבקין? סקוטי נתן הופעה ברמת פלייאוף".


"נתן הופעה ברמת פלייאוף". סקוטי ווילבקין (דני מרון)

גם דני אבדיה ודיבר אחרי המשחק ודיבר על ההתמודדות מול שיין לארקין: "אני אוהב אתגרים וזו פעם ראשונה שזה קורה, שמרתי על סלוקאס לפני שנתיים. נגמר רע, היה לי את סלוקאס השנה וזה נגמר לא מי יודע מה והפעם אחרי ששמרתי אותו כמו שצריך זה נותן ביטחון".

על המשחק נגד אנדולו: "הניצחון נתן לנו ביטחון להמשך ונתנו באמת הופעה טובה מאוד. בהגנה ברבע השני הם קלעו 31 נקודות ובכל המחצית השנייה הם קלעו 33 נקודות וזה מוכיח שהגנו כמו שצריך".

על הגבלת הקהל בשל נגיף הקורונה: "זה היה יום הזוי מבחינתי כי בשביל שחקן כדורסל כשאין קהל זה יום אבל, אבל גם אם יהיה קורונה או מחלה הכי קשה לכולם אנחנו ננצח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי