Sport1 Banner

צ'ורצ'יץ': הניהול במכבי ת"א גרוע, הם קורסים

דייויד פדרמן. המערכת שלו קורסת
דייויד פדרמן. המערכת שלו קורסת |

סנטר העבר של הצהובים תוקף: "לא פוגעים שנתיים ומפלס העצבים עולה"

(גודל טקסט)

רדיסאב צ'ורצ'יץ' זוכרים? סנטר העבר של הפועל ירושלים ומכבי תל אביב כבר בן 51, אבל זוכר היטב את שתי הקדנציות שלו בתל אביב. בראיון לתקשורת הסרבית לקראת המשחק בין הצהובים לכוכב האדום בלגרד, השתלח צ'ורה חזיתית במכבי הנוכחית והעביר ביקורת חריפה על הניהול, האימון והקהל.  

 

 

"מכבי תל אביב לא פוגעת שנתיים. הרבה אנשים בתל אביב מאוכזבים מהתוצאות ורוצים שהעונה תסתיים כמה שיותר. זו תוצאה של ניהול גרוע. בגאצקיס הוא המאמן השלישי מתחילת העונה והוא לא הפתרון. מביאים מאמנים כמוהו כדי להחליף אותם אחרי חודשיים. יש להם תקציב של 25 מיליון יורו ורק שישה ניצחונות ביורוליג, לכן התסכול גדול. הכוכב האדום חייבת לגנוב את הניצחון". 

 

 

רדיסאב צ'ורצ'יץ'. פותח פה (עדי אבישי)

 

 

המשחק בחמישי: "יהיה אידיאלי אם הכוכב האדום תיקח את ההובלה מתחילת המשחק. האוהדים של מכבי יפנו את הגב לקבוצה שלהם. הם נאמנים, אבל לא מרוצים וברור להם שהמערכת קורסת. שלוש או ארבע פעמים היו קריאות בוז לשחקנים שלהם ומפלס העצבים עולה. מצד שני, אם מכבי תפתח פער, זו תהיה משימה בלתי אפשרית". 

 

 

המפתחות לניצחון: "המפתח הוא ללחוץ את אנדרו גאודלוק מהפתיחה ודיאן ראדוניץ' יודע את זה. רוב השחקנים האחרים לא בכושר ונעלמו במשחקים האחרונים. ההגנה של הכוכב האדום תסתדר איתם. גם מקווינסי מילר אין מה לצפות לדברים גדולים. הוא רק חזר מפציעה. הכוכב האדום צריכה להיות אגרסיבית בשני צדי המגרש". 

 

 

 

 

מצבו של מאיק צירבס: "אני לא מבין מה קרה איתו. במשך שנתיים הוא היה הסנטר הכי דומיננטי ביורוליג, ועכשיו לא נותנים לו לשחק בקביעות. הכל הלך להם הפוך. הוא משחק בקושי רבע שעה, פחות מקולטון אייברסון, שצריך להיות סנטר גיבוי". 

עוד באותו נושא: רדיסאב צ''ורצ''יץ''

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי